Перший рік навчання |
І семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Управлінське консультування |
Системне застосування інструментарію менеджменту для ідентифікації проблем функціонування і розвитку організацій та генерування управлінської інформації щодо їх вирішення. |
5 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
2 |
Стратегічний контролінг |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів стратегічного контролінгу як управлінської концепції, підсистеми стратегічного менеджменту, яка координує функції стратегічного аналізу, цілепокладання, стратегічного планування й корекції стратегії; контролює функціонування всієї системи в цілому, а також задає, розбудовує й контролює підсистему стратегічного інформаційного забезпечення. |
3 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
3 |
Управління патентно-ліцензійною діяльністю |
Формування у студентів управлінського мислення та фахових компетентностей у такій функціональній сфері, як управління патентно–ліцензійною діяльністю організацій різних видів економічної діяльності за невизначеності умов і вимог. |
5 |
Корнілова І.М. |
Завантажити |
4 |
Управління проектами |
Формування у студентів управлінського типу мислення, набуття комплексних знань і практичних навичок ідентифікації та вирішення проблем при виборі, плануванні та реалізації проектів. |
6 |
Приймак В.М. |
Завантажити |
5 |
Сучасні концепції лідерства * |
Отримання студентами системних уявлень про сучасні концепції лідерства та набуття навичок формування лідерського мислення й демонстрації лідерських якостей для самореалізації у професійній діяльності. |
5 |
Ситницький М.В. |
Завантажити |
6 |
Інноваційний менеджмент (Innovation Management, англ. мовою) |
Формування компетентнісних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування. |
2 |
Шевченко Л.О. |
Завантажити |
7 |
Методика викладання менеджменту |
Мета дисципліни полягає у поглибленні і закріпленні знань студентів з питань організації і форм здійснення освітнього процесу у вищій школі, його законодавчо-нормативного, наукового та навчально-методичного забезпечення, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел при підготовці навчальних занять з обов’язкових і вибіркових дисциплін спец. 073 “Менеджмент” та застосування активних методик викладання. |
5 |
Жилінська О.І. |
Завантажити |
8 |
Маркетинг нововведень * |
Формування у студентів економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі маркетингового управління інноваційною діяльністю підприємств, набуття необхідних професійних компетенцій та вироблення практичних навичок з ініціації, розробки й комерціалізації нововведень, а також управління компанією на основі інноваційних маркетингових інструментів. |
6 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
9 |
Методологія та організація економічних досліджень (з основами інтелектуальної власності) |
Познайомити студентів із сучасною методологією науки, створити необхідне методологічне підґрунтя для здійснення фахової науково-дослідницької роботи, презентації власних результатів інтелектуальної діяльності науковій спільноті. Сформувати у студентів цілісне уявлення про інтелектуальну власність, як базисну економіко-правову категорією інформаційного суспільства, закономірності функціонування ринку інтелектуальної власності. Розкрити способи комерціалізації інтелектуальної власності. |
6 |
Герасименко О.О. Лозова Г.М. |
Завантажити |
10 |
Професійна та корпоративна етика |
Артикулювати у системі теоретичних знань студентів етичний понятійно-категоріальний апарат задля вміння виокремлювати моральні проблеми у професійній/предметно-визначеній діяльності та здійснювати моральний вибір у прийнятті рішень, побудові стратегій професійної діяльності на підставі етичних суджень і, як наслідок, сприяти впровадженню нової ціннісної парадигми професійних та предметно-визначених практик, що ґрунтується на ідеї добровільної та відповідальної асоціативної участі. |
3 |
Нападиста В.Г., Святненко В.Ю. |
Завантажити |
11 |
Кадровий менеджмент * |
опанування системи компетентностей щодо застосування ефективного
управлінського інструментарію та нормативно-правового супроводу кадрових процесів за повним циклом «формування – розвиток – ефективне використання персоналу організації – припинення трудових відносин». |
3 |
Герасименко О.О. |
Завантажити |
Вибіркові освітні компоненти |
1 |
Стажування у навчальному проектному офісі (факультативно, без відриву від виробництва) |
Мета стажування – виконання вимог п.1 присвоєння професійної кваліфікації, а саме: “Професійна кваліфікація 2447.2 «Професіонал з управління проектами та програмами» присвоюється окремим рішенням Екзаменаційної комісії на підставі: 1. Розробки навчального проекту на замовлення організації під час проходження стажування у проектному РМО і складання іспиту з дисципліни «Управління проектами» не нижче 75 балів. 2. Захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійною кваліфікацією у сфері управління проектами та програмами) та складання комплексного підсумкового іспиту з оцінками не нижче 75 балів. |
|
Приймак В.М. |
|
ІІ семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Сучасні концепції лідерства * |
Отримання студентами системних уявлень про сучасні концепції лідерства та набуття навичок формування лідерського мислення й демонстрації лідерських якостей для самореалізації у професійній діяльності. |
5 |
Ситницький М.В. |
Завантажити |
2 |
Маркетинг нововведень * |
Формування у студентів економічного мислення та системи
спеціальних знань у галузі маркетингового управління інноваційною діяльністю підприємств, набуття необхідних професійних компетенцій та вироблення практичних навичок з ініціації, розробки й комерціалізації нововведень, а також управління компанією на основі інноваційних маркетингових інструментів. |
6 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
3 |
Логістичний менеджмент * |
Формування управлінського мислення і фахової компетентності навичок управління логістикою. Фокус дисципліни спрямовано на формування у майбутніх фахівців системних знань у сфері логістичного менеджменту та набуття ними практичних навичок управління усіма функціональними сферами логістики на підприємствах різних типів. |
4 |
Горбась І.М. |
Завантажити |
4 |
Інноваційний менеджмент (Innovation Management, англ. мовою) |
Формування компетентнісних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування. |
3 |
Шевченко Л.О. |
Завантажити |
5 |
Корпоративне управління * |
Набуття студентами компетенцій, які засвідчуватимуть їх спроможність продемонструвати на практиці отриманні знання, уміння та навички у сфері корпоративного управління з урахуванням Європейської рамки кваліфікацій (ЄРК). |
4 |
Баюра Д.О. |
Завантажити |
6 |
Кадровий менеджмент * |
опанування системи компетентностей щодо застосування ефективного
управлінського інструментарію та нормативно-правового супроводу кадрових процесів за повним циклом «формування – розвиток – ефективне використання персоналу організації – припинення трудових відносин». |
3 |
Герасименко О.О. |
Завантажити |
Вибіркові освітні компоненти |
1 |
Управлінський облік * |
Формування у студентів системи знась з управлінського обліку, зокрема теоретико-методичні та практичні особливості організації та ведення управлінського обліку та складання внутрішньої звітності суб’єктами господарювання; формування практичних навичок щодо визначення основних об’єктів обліку та їх використання для прийняття управлінських рішень. |
6 |
Склярук І.П. |
Завантажити |
2 |
Філософія управління * |
Ознайомити студентів з проблематикою сучасної філософії управління, її історико-філософськими витоками, сформувати теоретичні основи парадигмального та світоглядного розуміння взаємодії методологічних засад філософських та управлінських концепцій, виявити філософські передумови теорій, сформульованих у сфері менеджменту та управлінських ідей у філософії. |
2 |
Ільїн В.В. |
Завантажити |
3 |
Фандрайзинг * |
Сформувати системне уявлення про фандрайзинг та систему знань з теорії та практики залучення ресурсів на реалізацію проєктів, та відповідних практичних навичок. |
5 |
Степанова А.А. |
Завантажити |
4 |
Організація командної роботи * |
Формування у студентів комплексу професійних компетентностей формування, розвитку та управління командами. |
6 |
Приймак В.М. |
Завантажити |
5 |
Інтернет-комерція * |
Сформувати у студента систему знань і практичних навичок з методів та засобів проведення ділових операцій та угод в сфері інтернет-комерції. |
5 |
Затонацька Т.Г. |
Завантажити |
6 |
Проектне фінансування * |
Послідовне формування у студентів системи знань з проектного фінансування, у т. ч. щодо аналізу фінансових умов реалізації проекту та оцінки його ефективності; обґрунтування джерел фінансування проектів; управління проектними ризиками, а також набуття вмінь, що дозволяють ідентифікувати та вирішувати практичні завдання у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності. |
3 |
Науменкова С.В. |
Завантажити |
7 |
Бренд-менеджмент нових товарів * (Brand Management of New Products, англ. мовою) |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів сучасних концепцій управління брендом нових продуктів для набуття студентами знань та навичок у сфері використання сучасних інструментів управління та маркетингу у професійній діяльності менеджера. |
5 |
Полторацька А.О. |
Завантажити |
Другий рік навчання |
І семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Управління інвестиційним портфелем * |
Оволодіння комплексом теоретичних знань і практичних навичок щодо формування реальних і фінансових інвестиційних портфелів підприємств та оцінювання ефективності управління ними. |
6 |
Кухта П.В. |
Завантажити |
2 |
Логістичний менеджмент * |
Формування управлінського мислення і фахової компетентності навичок управління логістикою. Фокус дисципліни спрямовано на формування у майбутніх фахівців системних знань у сфері логістичного менеджменту та набуття ними практичних навичок управління усіма функціональними сферами логістики на підприємствах різних типів. |
4 |
Горбась І.М. |
Завантажити |
3 |
Інноваційний менеджмент (Innovation Management, англ. мовою) |
Формування компетентнісних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування. |
4 |
Шевченко Л.О. |
Завантажити |
4 |
Формування системи прикладних методів менеджменту * |
Розвиток управлінського мислення та фахових компетентностей щодо застосування концепцій, методів та інструментів менеджменту для результативного та ефективного управління організаціями та їх розвитком за невизначеності умов і вимог. |
5 |
Горбась І.М. |
Завантажити |
5 |
Корпоративне управління * |
Набуття студентами компетенцій, які засвідчуватимуть їх спроможність продемонструвати на практиці отриманні знання, уміння та навички у сфері корпоративного управління з урахуванням Європейської рамки кваліфікацій (ЄРК). |
4 |
Баюра Д.О. |
Завантажити |
Вибіркові освітні компоненти |
1 |
Ризик-менеджмент інвестиційної діяльності |
Формування у студентів базових знань з питань організації та
управління інвестиційною діяльністю компаній, управління ризиками інвестиційної
діяльності. |
6 |
Ерастов В.І. |
Завантажити |
2 |
Філософія управління * |
Ознайомити студентів з проблематикою сучасної філософії управління, її історико-філософськими витоками, сформувати теоретичні основи парадигмального та світоглядного розуміння взаємодії методологічних засад філософських та управлінських концепцій, виявити філософські передумови теорій, сформульованих у сфері менеджменту та управлінських ідей у філософії. |
2 |
Ільїн В.В. |
Завантажити |
3 |
Управлінський облік * |
Формування у студентів системи знась з управлінського обліку, зокрема теоретико-методичні та практичні особливості організації та ведення управлінського обліку та складання внутрішньої звітності суб’єктами господарювання; формування практичних навичок щодо визначення основних об’єктів обліку та їх використання для прийняття управлінських рішень. |
6 |
Склярук І.П. |
Завантажити |
4 |
Організація командної роботи * |
Формування у студентів комплексу професійних компетентностей формування, розвитку та управління командами. |
6 |
Приймак В.М. |
Завантажити |
5 |
Проектне фінансування * |
Послідовне формування у студентів системи знань з проектного фінансування, у т. ч. щодо аналізу фінансових умов реалізації проекту та оцінки його ефективності; обґрунтування джерел фінансування проектів; управління проектними ризиками, а також набуття вмінь, що дозволяють ідентифікувати та вирішувати практичні завдання у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності. |
3 |
Науменкова С.В. |
Завантажити |
6 |
Соціальне управління людськими ресурсами * |
Формування у студентів фундаментальних знань з соціального управління людськими ресурсами, а також набуття ними відповідних умінь і навичок
щодо їх використання у практичній соціально-управлінській діяльності. |
4 |
Туленков М.В. |
Завантажити |
7 |
Фандрайзинг * |
Сформувати системне уявлення про фандрайзинг та систему знань з теорії та практики залучення ресурсів на реалізацію проєктів, та відповідних практичних навичок. |
5 |
Степанова А.А. |
Завантажити |
8 |
Інтернет-комерція * |
Сформувати у студента систему знань і практичних навичок з методів та засобів проведення ділових операцій та угод в сфері інтернет-комерції. |
5 |
Затонацька Т.Г. |
Завантажити |
9 |
Бренд-менеджмент нових товарів * (Brand Management of New Products, англ. мовою) |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів сучасних концепцій управління брендом нових продуктів для набуття студентами знань та навичок у сфері використання сучасних інструментів управління та маркетингу у професійній діяльності менеджера. |
5 |
Полторацька А.О. |
Завантажити |
10 |
Психологія конфлікту * |
Сформувати теоретико-прикладні знання про урегулювання конфліктів, що створюють необхідне методологічне підгрунтя для оптимізації власної взаємодії з іншими в умовах конфлікту; розвиток конфліктологічної компетентності як компоненту професійної компетентності менеджера. |
4 |
Мельник О.А. |
Завантажити |
11 |
Трудове право * |
Формування системи знань і навиків урегулювання питань у сфері трудового права. |
|
Сахарук І.С. |
Завантажити |
12 |
Статистика бізнес-процесів * |
Формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок щодо кількісної оцінки явищ і процесів, що мають місце у бізнесі з метою забезпечення достовірності прийняття управлінських рішень. Навчальна задача курсу полягає у вивченні основних методів і методик збору, оброблення та аналізу статистичної інформації про бізнес процеси. |
4 |
Шибіріна С.О. |
Завантажити |
ІІ семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Виробнича практика |
Оволодіння студентами сучасними методами, навичками, вміннями та способами організації праці майбутньої професійної діяльності, формування у них на базі одержаних в Університеті знань професійних навичок та вмінь для прийняття самостійних рішень під час роботи в конкретних суспільно-економічних умовах, виховання потреби систематично поповнювати свої знання і творчо їх застосовувати в практичній діяльності. |
6 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
2 |
Управління інвестиційним портфелем * |
Оволодіння комплексом теоретичних знань і практичних навичок щодо формування реальних і фінансових інвестиційних портфелів підприємств та оцінювання ефективності управління ними. |
6 |
Кухта П.В. |
Завантажити |
3 |
Формування системи прикладних методів менеджменту * |
Розвиток управлінського мислення та фахових компетентностей щодо застосування концепцій, методів та інструментів менеджменту для результативного та ефективного управління організаціями та їх розвитком за невизначеності умов і вимог. |
5 |
Горбась І.М. |
Завантажити |
4 |
Комплексний підсумковий іспит |
Комплексний підсумковий іспит відбувається у формі тестування впродовж двох академічних годин (90 хв.), під час якого Екзаменаційна комісія з використанням тестових завдань оцінює такі програмні результати навчання, як ПРН 1, ПРН 4, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 13, ПРН 18. |
|
|
Завантажити |
5 |
Кваліфікаційна робота магістра |
Виконання та захист кваліфікаційної роботи магістра – кваліфікаційного документа, на підставі якого ЕК визначає відповідність знань випускника та рівень сформованості його компетентностей у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності освітньому ступеню “магістр”. |
9 |
|
Завантажити |
Вибіркові освітні компоненти |
1 |
Соціальне управління людськими ресурсами * |
Формування у студентів фундаментальних знань з соціального управління людськими ресурсами, а також набуття ними відповідних умінь і навичок
щодо їх використання у практичній соціально-управлінській діяльності. |
4 |
Туленков М.В. |
Завантажити |
2 |
Трудове право * |
Формування системи знань і навиків урегулювання питань у сфері трудового права. |
|
Сахарук І.С. |
Завантажити |
3 |
Статистика бізнес-процесів * |
Формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок щодо кількісної оцінки явищ і процесів, що мають місце у бізнесі з метою забезпечення достовірності прийняття управлінських рішень. Навчальна задача курсу полягає у вивченні основних методів і методик збору, оброблення та аналізу статистичної інформації про бізнес процеси. |
4 |
Шибіріна С.О. |
Завантажити |
4 |
Стажування у навчальному проектному офісі (факультативно, без відриву від виробництва) |
Мета стажування – виконання вимог п.2 присвоєння професійної кваліфікації, а саме: “Професійна кваліфікація 2447.2 «Професіонал з управління проектами та програмами» присвоюється окремим рішенням Екзаменаційної комісії на підставі: 1. Розробки навчального проекту на замовлення організації під час проходження стажування у проектному РМО і складання іспиту з дисципліни «Управління проектами» не нижче 75 балів. 2. Захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійною кваліфікацією у сфері управління проектами та програмами) та складання комплексного підсумкового іспиту з оцінками не нижче 75 балів. |
|
Приймак В.М. |
|
|
|
|
|
|
|
Окрім вищеперерахованих вибіркових компонент студенту надається можливість обрати вибіркові компоненти, що викладаються в Університеті. З їхнім переліком можна ознайомитися за посиланням: Каталог дисциплін вільного вибору |
|
* – обсяг кредитів за дисципліною розподіляється між навчальними семестрами, протягом яких вона викладається |
|
|
|