Перший рік навчання |
І семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Системна організація та управління нововведеннями |
Формування у студентів системного розуміння сучасного інноваційного розвитку і практичних навичок ідентифікації й вирішення складних проблем системної організації та управління нововведеннями за невизначеності умов і вимог. |
5 |
Корнілова І.М. |
Завантажити |
2 |
Управління патентно-ліцензійною діяльністю |
Формування у студентів управлінського мислення та фахових
компетентностей у такій функціональній сфері, як управління патентно–ліцензійною діяльністю організацій різних видів економічної діяльності за невизначеності умов і вимог. |
5 |
Корнілова І.М. |
Завантажити |
3 |
Управління проектами |
Формування у студентів управлінського типу мислення, набуття комплексних знань і практичних навичок ідентифікації та вирішення проблем при виборі, плануванні та реалізації проектів. |
6 |
Приймак В.М. |
Завантажити |
4 |
Управління інвестиційним портфелем |
Оволодіння комплексом теоретичних знань і практичних навичок щодо формування реальних і фінансових інвестиційних портфелів підприємств та оцінювання ефективності управління ними. |
6 |
Кухта П.В. |
Завантажити |
5 |
Філософія управління |
Ознайомити студентів з проблематикою сучасної філософії
управління, її історико-філософськими витоками, сформувати теоретичні основи парадигмального та світоглядного розуміння взаємодії методологічних засад філософських та управлінських концепцій, виявити філософські передумови теорій, сформульованих у сфері менеджменту та управлінських ідей у філософії. |
4 |
Ільїн В.В. |
Завантажити |
6 |
Інноваційний менеджмент (Innovation Management, англ. мовою) |
Формування компетентнісних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування. |
4 |
Петровський М.В. |
Завантажити |
7 |
Стажування у навчальному проектному офісі (факультативно, без відриву від виробництва) |
Мета стажування – виконання вимог п.1 присвоєння професійної кваліфікації, а саме: “Професійна кваліфікація 2447.2 «Професіонал з управління проектами та програмами» присвоюється окремим рішенням Екзаменаційної комісії на підставі: 1. Розробки навчального проекту на замовлення організації під час проходження стажування у проектному РМО і складання іспиту з дисципліни «Управління проектами» не нижче 75 балів. 2. Захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійною кваліфікацією у сфері управління проектами та програмами) та складання комплексного підсумкового іспиту з оцінками не нижче 75 балів. |
|
Приймак В.М. |
|
ІІ семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Формування системи методів менеджменту |
Розвиток управлінського мислення та фахових компетентностей щодо застосування концепцій, методів та інструментів менеджменту для результативного та ефективного управління організаціями та їх розвитком за невизначеності умов і вимог. Дисципліну сфокусовано на поглибленні і розширенні предметних областей та розвитку методичного інструментарію управлінської діяльності на міждисциплінарній основі. |
5 |
Горбась І.М. |
Завантажити |
2 |
Маркетинг нововведень |
Формування у студентів економічного мислення та системи
спеціальних знань у галузі маркетингового управління інноваційною діяльністю підприємств, набуття необхідних професійних компетенцій та вироблення практичних навичок з ініціації, розробки й комерціалізації нововведень, а також управління компанією на основі інноваційних маркетингових інструментів. |
6 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
3 |
Методика викладання менеджменту |
Мета дисципліни полягає у поглибленні і закріпленні знань студентів з питань організації і форм здійснення освітнього процесу у вищій школі, його законодавчо-нормативного, наукового та навчально-методичного забезпечення, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел при підготовці навчальних занять з обов’язкових і вибіркових дисциплін спец. 073 “Менеджмент” та застосування активних методик викладання. |
6 |
Жилінська О.І. |
Завантажити |
4 |
Методологія та організація економічних досліджень (з основами інтелектуальної власності) |
Познайомити студентів із сучасною методологією науки, створити необхідне методологічне підґрунтя для здійснення фахової науково-дослідницької роботи, презентації власних результатів інтелектуальної діяльності науковій спільноті. Сформувати у студентів цілісне уявлення про інтелектуальну власність, як базисну економіко-правову категорією інформаційного суспільства, закономірності функціонування ринку інтелектуальної власності. Розкрити способи комерціалізації інтелектуальної власності. |
6 |
Герасименко О.О.
Лозова Г.М. |
Завантажити |
5 |
Інноваційний менеджмент (Innovation Management, англ. мовою) |
Формування компетентнісних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування. |
4 |
Петровський М.В. |
Завантажити |
6 |
Проектне фінансування |
Послідовне формування у студентів системи знань з проектного фінансування, у т. ч. щодо здійснення поглибленого аналізу передінвестиційних рішень, підготовки інвестиційної пропозиції, розробки фінансового плану проекту, оцінювання ефективності та фінансової стійкості інноваційно-інвестиційного проекту; організації взаємодії з інвесторами та іншими учасниками інвестиційного процесу, управління проектними ризиками, а також набуття вмінь, що дозволяють ідентифікувати та вирішувати професійні та наукові завдання на засадах оволодіння системою компетентностей. |
3 |
Науменкова С.В. |
Завантажити |
Другий рік навчання |
І семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Актуальні прооблеми економічної теорії та економічної політики |
сформувати системні теоретичні знання у студентів щодо
сучасного етапу розвитку економічної теорії та навички застосування її творчого доробку світової економічної думки для розв’язання актуальних соціально-економічних проблем функціонування і розвитку національної економіки, розвинути уміння аналізувати та вирішувати складні проблеми економічної політики в контексті загальноцивілізаційних та системно-трансформаційних зрушень з урахуванням парадигмального контексту
еволюції економічної науки. |
4 |
Залєвська-Шишак А.Д. |
Завантажити |
2 |
Прикладна економетрика |
Ознайомлення студентів з новими економетричними теоріями та
підходами до їх аналізу. Навчальна дисципліна передбачає оволодіння студентами основним модельним інструментарієм сучасної економетрики та його застосування до моделювання економічних процесів. |
4 |
Баженова О.В. |
Завантажити |
3 |
Інноваційний менеджмент (Innovation Management, англ. мовою) |
Формування компетентнісних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування. |
1 |
Петровський М.В. |
Завантажити |
Вибіркові освітні компоненти |
5.1 |
Ризик-менеджмент інвестиційної діяльності |
Формування у студентів базових знань з питань організації та
управління інвестиційною діяльністю компаній, управління ризиками інвестиційної діяльності. |
5 |
Балицька М.В. |
Завантажити |
5.2 |
Кадровий менеджмент |
опанування системи компетентностей щодо застосування ефективного
управлінського інструментарію та нормативно-правового супроводу кадрових процесів за повним циклом «формування – розвиток – ефективне використання персоналу організації – припинення трудових відносин». |
5 |
Герасименко О.О. |
Завантажити |
6.1 |
Сучасні концепції лідерства |
Отримання студентами системних уявлень про сучасні концепції лідерства та набуття навичок формування лідерського мислення й демонстрації лідерських якостей для самореалізації у професійній діяльності. Навчальна дисципліна базується на ознайомленні з категоріальним апаратом лідерства. Здобуті знання застосовуються при вивченні професійно-орієнтованих дисциплін, виконанні самостійних завдань та кваліфікаційної роботи магістра. |
5 |
Ситницький М.В. |
Завантажити |
6.2 |
Бренд-менеджмент нових товарів (Brand Management of New Products, англ. мовою) |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів сучасних концепцій управління брендом нових продуктів для набуття студентами знань та навичок у сфері використання сучасних інструментів управління та маркетингу у професійній діяльності менеджера. |
5 |
Полторацька А.О. |
Завантажити |
7.1 |
Консалтинг |
Системне застосування інструментарію менеджменту для ідентифікації проблем функціонування і розвитку організацій та генерування управлінської інформації щодо їх вирішення. |
6 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
7.2 |
Корпоративне управління |
Набуття студентами компетенцій, які засвідчуватимуть їх спроможність продемонструвати на практиці отриманні знання, уміння та навички у сфері корпоративного
управління з урахуванням Європейської рамки кваліфікацій (ЄРК). |
6 |
Баюра Д.О. |
Завантажити |
8.1 |
Психологія конфлікту |
Дисципліна належить до переліку вибіркових і спрямована на вивчення сучасних теорій конфлікту, правил системного аналізу економічних та управлінських конфліктів. Формує професійне мислення менеджера-управлінця, який вивчає психологічні підходи, що пояснюють перебіг конфлікту на різних стадіях його розвитку, що допомагає обирати способи й прийоми корекції особистістю свого ставлення до конфлікту і поведінки в ньому, методи психологічної допомоги у ситуації тривалих і деструктивних управлінських конфліктів; технології урегулювання економічних конфліктів. |
5 |
Мельник О.А. |
Завантажити |
8.2 |
Соціальне управління людськими ресурсами |
Формування у студентів фундаментальних знань з соціального
управління людськими ресурсами, а також набуття ними відповідних умінь і навичок щодо їх використання у практичній соціально-управлінській діяльності. |
5 |
Туленков М.В. |
Завантажити |
ІІ семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Професійна та корпоративна етика |
Артикулювати у системі теоретичних знань студентів етичний понятійно-категоріальний апарат задля вміння виокремлювати моральні проблеми у професійній/предметно-визначеній діяльності та здійснювати моральний вибір у прийнятті рішень, побудові стратегій професійної діяльності на підставі етичних суджень і, як наслідок, сприяти впровадженню нової ціннісної парадигми професійних та предметно-визначених практик, що ґрунтується на ідеї добровільної та відповідальної асоціативної участі. |
3 |
Нападиста В.Г. |
Завантажити |
2 |
Управлінський облік |
Формування у студентів системи знась з управлінського обліку, зокрема теоретико-методичні та практичні особливості організації та ведення управлінського обліку та складання внутрішньої звітності суб’єктами господарювання; формування практичних навичок щодо визначення основних об’єктів обліку та їх використання для прийняття управлінських рішень. |
3 |
Склярук І.П. |
Завантажити |
3 |
Науково-дослідна практика |
Залучення здобувачів вищої освіти до самостійної дослідницької роботи, ознайомлення з методикою проведення науково-дослідної роботи в академічних та спеціалізованих інститутах, практикою управління, питаннями реалізації теоретичних та наукових розробок у сфері їх професійної діяльності. |
6 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
4 |
Комплексний підсумковий іспит |
Комплексний підсумковий іспит відбувається у формі тестування впродовж двох академічних годин (90 хв.), під час якого Екзаменаційна комісія з використанням тестових завдань оцінює такі програмні результати навчання, як ПРН1, ПРН4, ПРН5, ПРН6, ПРН13, ПРН15, ПРН16, ПРН19. |
|
|
Завантажити |
5 |
Кваліфікаційна робота магістра |
Виконання та захист кваліфікаційної роботи магістра – кваліфікаційного документа, на підставі якого ЕК визначає відповідність знань випускника та рівень сформованості його компетентностей у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності освітньому ступеню “магістр” |
9 |
|
|
Вибіркові освітні компоненти |
6.1 |
Статистика бізнес-процесів |
Формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок щодо кількісної оцінки явищ і процесів, що мають місце у бізнесі з метою забезпечення достовірності прийняття управлінських рішень. Навчальна задача курсу полягає у вивченні основних методів і методик збору, оброблення та аналізу статистичної інформації про бізнес процеси. |
4 |
Шибіріна С.О. |
Завантажити |
6.2 |
Бізнес-аналітика (Business Intelligence, англ.мовою) |
Формування у студентів базових знань з бізнес-аналітики та інформаційних систем управління; розуміння ролі даних в підтримці прийняття управлінських рішень; інструментів та концепцій, які застосовуються для створення і використання бази даних; знань про те, як вибирати і використовувати відповідні алгоритми та методи інтелектуального аналізу даних. |
4 |
Балицька М.В. |
Завантажити |
7.1 |
Стратегічний контролінг |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів стратегічного контролінгу як управлінської концепції, підсистеми стратегічного менеджменту, яка координує функції стратегічного аналізу, цілепокладання, стратегічного планування й корекції стратегії; контролює функціонування всієї системи в цілому, а також задає, розбудовує й контролює підсистему стратегічного інформаційного забезпечення. |
5 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
7.2 |
Інтернет-комерція |
Сформувати у студента систему знань і практичних навичок з методів та засобів проведення ділових операцій та угод в сфері інтернет-комерції. |
5 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
8 |
Стажування у навчальному проектному офісі (факультативно, без відриву від виробництва) |
Мета стажування – виконання вимог п.2 присвоєння професійної кваліфікації, а саме: “Професійна кваліфікація 2447.2 «Професіонал з управління проектами та програмами» присвоюється окремим рішенням Екзаменаційної комісії на підставі: 1. Розробки навчального проекту на замовлення організації під час проходження стажування у проектному РМО і складання іспиту з дисципліни «Управління проектами» не нижче 75 балів. 2. Захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійною кваліфікацією у сфері управління проектами та програмами) та складання комплексного підсумкового іспиту з оцінками не нижче 75 балів. |
|
Приймак В.М. |
|
|
|
|
|
|
|
Окрім вищеперерахованих вибіркових компонент студенту надається можливість обрати вибіркові компоненти, що викладаються в Університеті. З їхнім переліком можна ознайомитися за посиланням: Каталог дисциплін вільного вибору |