Наукові керівники
Перелік потенційних наукових керівників
економічного факультету
07 «Управління та адміністрування
075 Маркетинг
Старостіна Алла Олексіївна – завідувач кафедри міжнародної економіки та маркетингу, доктор економічних наук, професор, почесне звання «Заслужений діяч науки і техніки України» (2009 р.), «Лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки України» за комплекс підручників з маркетингу у 7 книгах (2011), «Відмінник освіти» (1997р.), Нагрудний знак МОН України » За наукові та освітні досягнення» (2019 р.), «Кращий викладач КНУ імені Тараса Шевченка» (2020-2021 рр.).
Тематики виконуваних досліджень:
- Маркетингові дослідження
- Стратегічний аналіз національних та міжнародних ринків
- Стратегії міжнародного економічного співробітництва
- Діяльність підприємницьких університетів
- Стратегічний аналіз міжнародних і національних ринків
- Механізм та моделі діяльності підприємницьких університетів
- Управління міжнародним бізнесом і маркетингове консультування
- Розробка стратегії ринково-продуктової діяльності суб’єктів господарювання
- Діагностика ринкового стану суб’єктів господарювання в умовах турбулентного ринкового середовища
Науковий здобуток (представлення наукових публікацій)
Всього 305, з них 6 статтей у виданнях, що входять до МНБД Scopus -3, Web of Science – 3.
h-index 1 (Scopus)
h-index (scholar.google) 20 -индекс (scholar.google)
Досвід наукового керівництва аспірантами, докторантами – 26 років
3 доктори наук,
22 кандидати наук
2 докторів філософії (PhD)
Керує 4 аспірантами
Каніщенко Олена Леонідівна – професор кафедри міжнародної економіки та маркетингу, доктор економічних наук, професор
Тематики виконуваних досліджень:
- Теоретичні і практичні аспекти управління міжнародною маркетинговою діяльністю
- Стратегії міжнародного економічного співробітництва
- Міжнародна логістика
- Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків
Науковий здобуток (представлення наукових публікацій)
Всього 145, з них:
1 Scopus
них 1 стаття у виданні, що входять до МНБД Scopus
h-index 1 (Scopus)
h-index (scholar.google) 7
-индекс (scholar.google)
Досвід наукового керівництва аспірантами, докторантами – 24 роки
8 захистів кандидатів економічних наук,
1 докторів економічних наук
Біловодська Олена Анатоліївна – д.е.н. професор, професор кафедри маркетингу і бізнес адміністрування
Тематика виконуваних досліджень:
- Методологічні і практичні засади маркетингу інновацій
- Управління дистрибуційними процесами на ринку
- Управління інноваційним розвитком сучасних підприємств
Науковий здобуток (представлення наукових публікацій):
Понад 400 публікацій,
19 підручників і посібників, 50 монографій, 159 статей в українських і закордонних виданнях, 19 Scopus, 16 Web of Science
Досвід наукового керівництва аспірантами, докторантами
Кількість захищених:
3 кандидати наук
Керує 1 аспірантом
Длігач Андрій Олександрович – доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу, доктор економічних наук, доцент
Тематики виконуваних досліджень:
- Національні економічні стратегії; міжнародні економічні стратегії держав;
- Стратегії розвитку МСБ
- Стратегічне і системно-рефлексивне управління;
- Бренд-менеджмент;
- Стратегії впровадження інновацій
Науковий здобуток (представлення наукових публікацій)
Всього 64, з них 4 статті у виданнях, що входять до МНБД Scopus -1, Web of Science – 3.
h-index = 11 (scholar.google)
i10-index = 13 (scholar.google)
Цитованість = 349 (scholar.google)
Цитованість = 58 (Research Gate)
RG Score = 2.75 (Research Gate)