Длігач Андрій Олександрович

Науковий ступінь: доктор економічних наук

Вчене звання: доцент

Посада: професор кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування

Контактна пошта: ad@advanter.ua

Навчання:

  • 1989 – 1995 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Факультет прикладної математики. Спеціаліст з прикладної математики / інженер-математик (“Прикладна математика”).
  • 1993 – 1995 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Факультет менеджменту та маркетингу. Спеціаліст з маркетингу / менеджер-маркетолог (“Маркетинг у виробничій сфері”). Диплом з відзнакою.
  • 1995 – 1999 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Аспірантура за напрямком “Підприємництво, менеджмент, маркетинг”.
  • 1999 р. Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Кандидат економічних наук за спеціальністю (“Підприємництво, менеджмент, маркетинг”).
  • 2005 – 2008 Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Докторантура за спеціальністю “Світова економіка”.
  • 2016 р. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Докторська ступінь з економіки. Доктор економічних наук за спеціальністю “Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”.

Пройдені курси:

  • 1995 – 1999 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Аспірантура за напрямком “Підприємництво, менеджмент, маркетинг”.
  • 2005 – 2008 Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Докторантура за спеціальністю “Світова економіка”.
  • Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Програма додаткової (до вищої) освіти іноземної мови для наукових і професійних цілей. Кваліфікаційний іспит для здійснення навчання студентів фахових дисциплін англійською мовою складено на рівнях В1, В2, С1/advanced (Сертифікат з англійської мови №123 від 31.01.2014 р.)

Стажування:

  • 1999 р. березень – травень Університет Алабами, Хантсвілл / University of Alabama, Huntsville (США). Програма USIA’s Community Connection разом з KPMG, Advanced Technologies, Buffalo-Rock – PepsiCo, Redstone Credit Union, South Trust Bank, N.A.I.S. Стажування по напрямку “Освіта, маркетинг, консалтинг, стратегічне планування, робота в команді, продажі”.
  • 2005 р. червень –липень Варшавська Вища Школа Управління / Warsaw Higher School of Management (Польща). Стажування, програма “Міжнародна економіка”.
  • 2006 р., серпень NIMA, Netherlands Institute of Marketing / Нідерландський інститут маркетингу (Нідерланди). Стажування за напрямком “Маркетинг”.
  • 2010 р. червень –липень Exeter University / Університет Екзетера (Великобританія). Стажування. Класи професора Генрі Мінцберга та професора Джонатана Гослінга.
  • 2013 р. Фонд Фрідріха Еберта. Університети й інституції системи освіти Німеччини (Університет Гумбольта та ін.). Стажування.
  • 2018 р. січень Стенфордський університет, Центр демократії, розвитку та верховенства права (CDDRL), Школа управління Українського католицького університету (Харків-Київ). Стажування на програмі Академії лідерства для розвитку (LAD) “Роль державної політики в розвитку приватного сектора” під керівництвом професора Р. Лідса і професора. С. Д. Краснера.

Трудова діяльність:

  • 1995 – 2002 Національний Технічний Університет України “КПІ”. Доцент кафедри промислового маркетингу (курси “Міжнародна економіка”, “Міжнародне ціноутворення”).
  • 1997 р. – теперішний час УАМ (Українська Асоціація Маркетингу). Співзасновник і провідний експерт.
  • 2007 – 2018 Бізнес-школа MIM-Kyiv (Міжнародний Інститут Менеджменту) . Постійний запрошений викладач (курси “Стратегічне управління”, “Стратегічний маркетинг”).
  • 2012 – 2017 Журнал “Маркетингові дослідження в Україні”. Член редакційної колегії спеціалізованого видання при кафедрі маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
  • 2014 р. – теперішний час Львівська бізнес-школа LvBS. Постійний запрошений викладач (курс “Маркетинг”, навчальна програма “Ефективне управління малим бізнесом”).
  • 2018 р. – теперішний час Київська школа економіки KSE. Професор кафедри менеджменту.
  • 1999 р. – теперішний час Група консалтингових компаній Advanter Group. Засновник та генеральний директор.
  • 2002 р. – теперішний час Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу (курси “Маркетинг”, “Стратегічне управління”, “Бренд-менеджмент”, “Економіка зарубіжних країн”, “Міжнародне ціноутворення”, “Маркетингова цінова політика”).

Громадська діяльність:

  • Співзасновник бізнес-спільноти Board
  • Співзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»
  • Провідний експерт Української Асоціації Маркетингу
  • Член міжнародного професійного журі конкурсів «Бренд Року», «Білий квадрат» та фестивалю Open в Білорусі, міжнародного конкурсу маркетингової та рекламної ефективності EFFIE Awards Ukraine, міжнародного студентського конкурсу рекламних і PR-проектів «Золотий компас»

Викладає курси:
Блок 1
• Економіка зарубіжних країн, 1 курс бакалаврат
• Маркетингова цінова політика, 3 курс бакалаврат
• Міжнародне ціноутворення, 4 курс бакалаврат

Блок 2
• Стратегічне управління, 1 курс магістратура
• Бренд-менеджмент, 1-2 курс магістратура

Наукові інтереси:

  • Strategic Management
  • Reflexive and Strategic Marketing
  • Brand management
  • Marketing Research
  • Management of complex systems
  • Change management
  • Futurology
  • Development of civil society

Звання та нагороди:

  • Автор першого курсу MOOC (онлайн) в Україні (“Бренд-менеджмент”, 8000 студентів) та першого в Україні змішаного курсу навчання (“Стратегічний маркетинг”).
  • Автор концепції системно-рефлексивного управління.
  • Найкращий тренер та консультант з маркетингу в Україні за професійним рейтингом Ukrainian Marketing Awards, 2010.
  • Найкращий консультант та тренер з управління за рейтингом TradeMaster, B2B Master 2011-2014.

Опубліковано понад 170 статей, 8 монографій та 7 підручників і навчальних посібників з теорії та практики маркетингу, менеджменту, стратегічного управління.

Основні наукові праці:

  1. LitoshenkoS. Olena, KulynychF. Pavlo, Marchenko Оksana, HoloborodkoTetiana, ArtiukhTetiana, DligachAndrii (2021). Practice of Functioning of the Land Market in European Countries. Revista San Gregorio, Special edition, February 2021. Núm. 44 (2021) pp. 217-227 (Web of Science)
  2. Petrunenko I., Pohrishchuk O., Plotnikova M., Zolotnytska Y., Dligach A. (2021) Development of Small Farms in the Agro-Industrial Complex. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, Vol. 21, No. 3, March 2021. pp. 287-294. (Web of Science)
  3. Humeniuk, V., Umantsiv, I., Dligach, A., Іванова, Н., & Umantsiv, H. (2021). State Financial Support for Small Business During the Coronavirus Crisis in European Countries. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, Vol. 3, No. 38 (2021), pp. 326–332. (Web of Science)
  4. Dligach A.A. System-Reflexive Strategic Marketing // Mechanisms of Interaction Competitiveness and Innovations in Modern International Economic Relations: collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 4 Vol. / ISMA University. – Riga: Landmark SIA, 2017. – Vol. 2. – 251 p. – [19-31 pp.]
  5. Dligach Andrii A. System Reflexive Paradigm of Strategic Marketing // Proceedings of 10th IASTEM Inretnational Conference on Economics and Business Management (ICEBM) (Singapore, January 23, 2016) / International Academy of Science, Technology, Engineering and Management (IASTEM), Institute of Research and Journals. – Singapore / Bhubaneshwar, India, 2016. – P. 5-9.
  6. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг.
  7. Бенчмаринг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: коллективная монография // Багиев Г. Л., Длигач А. А., Соловьева Ю. Н. / под науч. ред. засл. деят. науки РФ, д.э.н., проф. Г.Л. Багиева. СПб.: Астерион, 2016. – 400 с.
  8. Длигач А. А. Системно-рефлексивный маркетинг в условиях глобализации рыночной среды // Глобальные трансформации международной экономической системы: коллективная монография / Старостіна А. О.,
  9. Кравченко В. А., Длигач А. А., Каніщенко О. Л., Кочкіна Н. Ю., Середа В. І., Кузьома О. Ю., Пащук Л. В.– Издательство Приднестровского Университета, 2015. – Т. 1. – с. 348. – [81-115 с.]
  10. Dligach Andrii. System reflexive strategic marketing management // EcoForum (Suceava, Romania). – 2012. – Vol. 1, Iss.1 (1). – P.5-12.
  11. Dligach Andrii A. Development of marketing strategies in system-reflexive marketing // Technology audit and production reserves (Технологический аудит и резервы производства). — 2017. — № 5/4 (37). — С. 34–40.
  12. Длігач А. О. Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу // А.О. Длігач / Маркетинг в Україні. — 2016. — № 5 (98). — С. 42–51.
  13. Длігач А. О. Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловим підприємством / А. О. Длігач // Економічний часопис – ХХІ. – 2014. – №1–2 (2). – С. 44–47.
  14. Длігач А. О. Розробка математичної моделі системно-рефлексивного маркетингу / А. О. Длігач // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – Т4. – №2 (18). – С. 324–327.
  15. Маркетинг: термінологічний словник // Старостіна А. О., Кочкіна Н. Ю., Длігач А. О., Журило В. В., Каніщенко О. Л., Кравченко В. А. та ін. – К.: НВП «Інтерсервіс», 2017. – 154 с.
  16. Маркетинг: Підручник / Старостіна А. О., Длігач А. О., Гончарова Н. П., Крикавський Є. В. та ін.; за заг. ред. Старостиної А. О. — К.: Знання, 2009. — 1070 с.
  17. Длігач А. О., Старостіна А. О., Богомаз Н. В. Економіка зарубіжних країн: Навч. посібн. – К.: Знання, 2009. – 454 с.
  18. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Котлер Ф., Келлер К., Павленко А.Ф., Длігач А.О. та ін. – К.: Хімджест, 2008. – 720 с.
  19. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. / Котлер Ф., Келлер К., Павленко А.Ф., Длігач А.О. та ін. – К.: Хімджест, 2008. – 290 с.
  20. Длігач А. О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика: Навчальний посібник. — К.: ВД «Професіонал», 2006. — 304 с.
  21. Старостіна А. О., Длігач А. О., Кравченко В. А. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий догляд, українська практика: Підручник / За ред. А. О. Старостиної. – К.: Знання, 2005. – 764 с.
  22. Dligach A.A. System-Reflexive Strategic Marketing // Mechanisms of Interaction Competitiveness and Innovations in Modern International Economic Relations: collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 4 Vol. / ISMA University. – Riga: Landmark SIA, 2017. – Vol. 2. – 251 p. – [19-31 pp.]
  23. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаринг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: коллективная монография // Багиев Г. Л., Длигач А. А., Соловьева Ю. Н. / под науч. ред. засл. деят. науки РФ, д.э.н., проф. Г.Л. Багиева. СПб.: Астерион, 2016. – 400 с.
  24. Длигач А. А. Системно-рефлексивный маркетинг в условиях глобализации рыночной среды // Глобальные трансформации международной экономической системы: коллективная монография / Старостіна А. О.,
  25. Кравченко В. А., Длигач А. А., Каніщенко О. Л., Кочкіна Н. Ю., Середа В. І., Кузьома О. Ю., Пащук Л. В.– Издательство Приднестровского Университета, 2015. – Т. 1. – с. 348. – [81-115 с.]
  26. Длигач А. А. Системно-рефлексивный маркетинг: монография / А. А. Длигач. – К.: Алерта, 2014. – 400 с.
  27. Методологічні засади управління бізнесом: монографія: / [Длігач А. А., Гольцберг М. А., Тихомирова І. О., Циганкова Т. М., Лилик І. В. та ін.]; за заг ред. М. А. Гольцберга. – К: ТОВ «Задруга», 2014. – 416 с. – [Стратегічне управління бізнесом]. — C. 43–63.
  28. Теорія та практика управління економічним розвитком підприємства: монографія: в 2 т. / [Длігач А. О., Кендюхов, О. В., Череп А. В., Туріянська М. М., Верескун М. В. та ін.]; за заг ред. О. В. Кендюхова. – Донецьк: ДНВЗ «ДонНТУ», 2013. – Т. 1. – с. 344. – [2.5. Формування бачення бізнесу в системно-рефлексивному стратегічному маркетинговому управлінні]. – С. 119–127.
  29. Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління: монографія / А. О. Длігач. — К.: Алерта, 2012. — 272 с.
  30. Рефлексивные процессы в экономике: концепции, модели, прикладные аспекты: монография / [Длигач А. А., Лепа Р. Н. и др.]; под ред. Р. Н. Лепы; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. — Донецк: Из-во «Ноулидж», 2011. — 408 с. — (Сер.: Жизнеспособные системы в экономике). — [1.2. Системно-рефлексивное стратегическое маркетинговое управление бізнесом]. — C. 19–36.

Конференції та круглі столи:

Загальна кількість конференцій, круглих столів та бізнес-форумів – 405 (у тому числі 54 науково-практичних конференцій).

  1. Веб Саміт / Web Summit 2019. м. Лісабон, Португалія, 04-06 листопада 2019 р.
  2. Ялтинська Європейська Стратегія (YES), 12-14 вересня 2019, Київ.
  3. Глобал Саміт Університету Сінгулярності / Singularity University Global Summit 2019. м. Сан Франциско, США, 19-22 серпня, 2019.
  4. Навчальний семінар «Маркетинг майбутнього» Jeunesse. 16 березня, 2019, Тбілісі (Грузія).
  5. Практикум-кейс від НБУ «Банк майбутнього», виступ «Світ майбутнього: технології, бізнес, суспільство». 13 березня 2019, Київ.
  6. Procurement HUB VI «Technology & Innovation», практичний кейс «Стан економіки України та перспективи розвитку публічних і комерційних закупівель в Україні та світі». 11 квітня 2019, Київ.
  7. Всеукраїнський інтернет-форум iForum.ua 2019, доповідь «Майбутнє та інше: ідеї для нового світу”. 23 травня 2019, Київ.
  8. Євразійська Бізнес Конференція EBS в UNIVERSITY COLLEGE LONDON Доповідь «Світ, економіка, бізнес майбутнього. Погляд футуролога і практика». Лондон (Великобританія), 24 листопада 2018 р.
  9. CRM Conference, 1С-Бітрікс. Доповідь «Маркетингові стратегії у Новому світі. На що чекати, до чого готуватися». м. Алмати (Казахстан). 8 жовтня 2018 р.
  10. IХ міжнародний фестиваль маркетингу і реклами “Білий Квадрат”, доповідь «Тренди у маркетингу і маркетингові прориви: як збільшити частку ринку». Мінськ, (Республіка Білорусь), 27 квітня 2017 р.
  11. Маркетинг-комітет Європейської Бізнес Асоціації, доповідь «Помилки в маркетингових стратегіях, комунікаціях, ціноутворенні, бренд-політиці». 22 березня 2017, Київ.
  12. Виступ у Національному Банку України «Маркетинг, репутація, управління майбутнім». 14 квітня 2017, Київ.
  13. Конференція IForum 2017. Перша доповідь: «Майбутнє маркетингу в оцифрованому світі»; друга доповідь: «Бізнеси майбутнього на технологіях майбутнього». 25 травня 2017, Київ.
  14. XІV Міжнародна науково-практична конференція Re:Mark-2017 (Маркетингові дослідження: інструменти та технології), доповідь «Що обирає нове покоління? Та інші дослідження складних аудиторій у досвіді Advanter Group». 31 жовтня 2017, Київ.
  15. 10th IASTEM Inretnational Conference on Economics and Business Management (ICEBM) by International Academy of Science, Technology, Engineering and Management (IASTEM), Institute of Research and Journals.
  16. “System Reflexive Paradigm of Strategic Marketing”. Singapore, January 23, 2016.
  17. VIII міжнародний фестиваль маркетингу і реклами “Білий Квадрат” (Мінськ, Республіка Беларусь); доповідь “LEVЕLUP! Стратегії. Як підвищити конкурентоспроможність бренду при виході на зарубіжні ринки”. 15 квітня 2016, Київ.
  18. XVI конференція “Маркетинг в Україні”; доповідь «Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу». 30 листопада 2016, Київ.
    Конференція Re: Mark 2016 “Маркетингові дослідження: інструменти та технології”; доповідь “Маркетингові дослідження в новому світі: практика з майбутнього”. 28 жовтня 2016, Київ.