Длігач Андрій Олександрович
Науковий ступінь: доктор економічних наук
Вчене звання: доцент
Посада: професор кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування
Контактна пошта: ad@advanter.ua
Навчання:
- 1989 – 1995 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Факультет прикладної математики. Спеціаліст з прикладної математики / інженер-математик (“Прикладна математика”).
- 1993 – 1995 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Факультет менеджменту та маркетингу. Спеціаліст з маркетингу / менеджер-маркетолог (“Маркетинг у виробничій сфері”). Диплом з відзнакою.
- 1995 – 1999 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Аспірантура за напрямком “Підприємництво, менеджмент, маркетинг”.
- 1999 р. Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Кандидат економічних наук за спеціальністю (“Підприємництво, менеджмент, маркетинг”).
- 2005 – 2008 Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Докторантура за спеціальністю “Світова економіка”.
- 2016 р. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Докторська ступінь з економіки. Доктор економічних наук за спеціальністю “Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)”.
Пройдені курси:
- 1995 – 1999 Національний Технічний Університет України (“Київський Політехнічний Інститут”). Аспірантура за напрямком “Підприємництво, менеджмент, маркетинг”.
- 2005 – 2008 Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Докторантура за спеціальністю “Світова економіка”.
- Інститут філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Програма додаткової (до вищої) освіти іноземної мови для наукових і професійних цілей. Кваліфікаційний іспит для здійснення навчання студентів фахових дисциплін англійською мовою складено на рівнях В1, В2, С1/advanced (Сертифікат з англійської мови №123 від 31.01.2014 р.)
Стажування:
- 1999 р. березень – травень Університет Алабами, Хантсвілл / University of Alabama, Huntsville (США). Програма USIA’s Community Connection разом з KPMG, Advanced Technologies, Buffalo-Rock – PepsiCo, Redstone Credit Union, South Trust Bank, N.A.I.S. Стажування по напрямку “Освіта, маркетинг, консалтинг, стратегічне планування, робота в команді, продажі”.
- 2005 р. червень –липень Варшавська Вища Школа Управління / Warsaw Higher School of Management (Польща). Стажування, програма “Міжнародна економіка”.
- 2006 р., серпень NIMA, Netherlands Institute of Marketing / Нідерландський інститут маркетингу (Нідерланди). Стажування за напрямком “Маркетинг”.
- 2010 р. червень –липень Exeter University / Університет Екзетера (Великобританія). Стажування. Класи професора Генрі Мінцберга та професора Джонатана Гослінга.
- 2013 р. Фонд Фрідріха Еберта. Університети й інституції системи освіти Німеччини (Університет Гумбольта та ін.). Стажування.
- 2018 р. січень Стенфордський університет, Центр демократії, розвитку та верховенства права (CDDRL), Школа управління Українського католицького університету (Харків-Київ). Стажування на програмі Академії лідерства для розвитку (LAD) “Роль державної політики в розвитку приватного сектора” під керівництвом професора Р. Лідса і професора. С. Д. Краснера.
Трудова діяльність:
- 1995 – 2002 Національний Технічний Університет України “КПІ”. Доцент кафедри промислового маркетингу (курси “Міжнародна економіка”, “Міжнародне ціноутворення”).
- 1997 р. – теперішний час УАМ (Українська Асоціація Маркетингу). Співзасновник і провідний експерт.
- 2007 – 2018 Бізнес-школа MIM-Kyiv (Міжнародний Інститут Менеджменту) . Постійний запрошений викладач (курси “Стратегічне управління”, “Стратегічний маркетинг”).
- 2012 – 2017 Журнал “Маркетингові дослідження в Україні”. Член редакційної колегії спеціалізованого видання при кафедрі маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
- 2014 р. – теперішний час Львівська бізнес-школа LvBS. Постійний запрошений викладач (курс “Маркетинг”, навчальна програма “Ефективне управління малим бізнесом”).
- 2018 р. – теперішний час Київська школа економіки KSE. Професор кафедри менеджменту.
- 1999 р. – теперішний час Група консалтингових компаній Advanter Group. Засновник та генеральний директор.
- 2002 р. – теперішний час Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу (курси “Маркетинг”, “Стратегічне управління”, “Бренд-менеджмент”, “Економіка зарубіжних країн”, “Міжнародне ціноутворення”, “Маркетингова цінова політика”).
Громадська діяльність:
- Співзасновник бізнес-спільноти Board
- Співзасновник Громадянської платформи «Нова Країна»
- Провідний експерт Української Асоціації Маркетингу
- Член міжнародного професійного журі конкурсів «Бренд Року», «Білий квадрат» та фестивалю Open в Білорусі, міжнародного конкурсу маркетингової та рекламної ефективності EFFIE Awards Ukraine, міжнародного студентського конкурсу рекламних і PR-проектів «Золотий компас»
Викладає курси:
Блок 1
• Економіка зарубіжних країн, 1 курс бакалаврат
• Маркетингова цінова політика, 3 курс бакалаврат
• Міжнародне ціноутворення, 4 курс бакалаврат
Блок 2
• Стратегічне управління, 1 курс магістратура
• Бренд-менеджмент, 1-2 курс магістратура
Наукові інтереси:
- Strategic Management
- Reflexive and Strategic Marketing
- Brand management
- Marketing Research
- Management of complex systems
- Change management
- Futurology
- Development of civil society
Звання та нагороди:
- Автор першого курсу MOOC (онлайн) в Україні (“Бренд-менеджмент”, 8000 студентів) та першого в Україні змішаного курсу навчання (“Стратегічний маркетинг”).
- Автор концепції системно-рефлексивного управління.
- Найкращий тренер та консультант з маркетингу в Україні за професійним рейтингом Ukrainian Marketing Awards, 2010.
- Найкращий консультант та тренер з управління за рейтингом TradeMaster, B2B Master 2011-2014.
Опубліковано понад 170 статей, 8 монографій та 7 підручників і навчальних посібників з теорії та практики маркетингу, менеджменту, стратегічного управління.
Основні наукові праці:
- LitoshenkoS. Olena, KulynychF. Pavlo, Marchenko Оksana, HoloborodkoTetiana, ArtiukhTetiana, DligachAndrii (2021). Practice of Functioning of the Land Market in European Countries. Revista San Gregorio, Special edition, February 2021. Núm. 44 (2021) pp. 217-227 (Web of Science)
- Petrunenko I., Pohrishchuk O., Plotnikova M., Zolotnytska Y., Dligach A. (2021) Development of Small Farms in the Agro-Industrial Complex. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, Vol. 21, No. 3, March 2021. pp. 287-294. (Web of Science)
- Humeniuk, V., Umantsiv, I., Dligach, A., Іванова, Н., & Umantsiv, H. (2021). State Financial Support for Small Business During the Coronavirus Crisis in European Countries. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, Vol. 3, No. 38 (2021), pp. 326–332. (Web of Science)
- Dligach A.A. System-Reflexive Strategic Marketing // Mechanisms of Interaction Competitiveness and Innovations in Modern International Economic Relations: collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 4 Vol. / ISMA University. – Riga: Landmark SIA, 2017. – Vol. 2. – 251 p. – [19-31 pp.]
- Dligach Andrii A. System Reflexive Paradigm of Strategic Marketing // Proceedings of 10th IASTEM Inretnational Conference on Economics and Business Management (ICEBM) (Singapore, January 23, 2016) / International Academy of Science, Technology, Engineering and Management (IASTEM), Institute of Research and Journals. – Singapore / Bhubaneshwar, India, 2016. – P. 5-9.
- Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг.
- Бенчмаринг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: коллективная монография // Багиев Г. Л., Длигач А. А., Соловьева Ю. Н. / под науч. ред. засл. деят. науки РФ, д.э.н., проф. Г.Л. Багиева. СПб.: Астерион, 2016. – 400 с.
- Длигач А. А. Системно-рефлексивный маркетинг в условиях глобализации рыночной среды // Глобальные трансформации международной экономической системы: коллективная монография / Старостіна А. О.,
- Кравченко В. А., Длигач А. А., Каніщенко О. Л., Кочкіна Н. Ю., Середа В. І., Кузьома О. Ю., Пащук Л. В.– Издательство Приднестровского Университета, 2015. – Т. 1. – с. 348. – [81-115 с.]
- Dligach Andrii. System reflexive strategic marketing management // EcoForum (Suceava, Romania). – 2012. – Vol. 1, Iss.1 (1). – P.5-12.
- Dligach Andrii A. Development of marketing strategies in system-reflexive marketing // Technology audit and production reserves (Технологический аудит и резервы производства). — 2017. — № 5/4 (37). — С. 34–40.
- Длігач А. О. Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу // А.О. Длігач / Маркетинг в Україні. — 2016. — № 5 (98). — С. 42–51.
- Длігач А. О. Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловим підприємством / А. О. Длігач // Економічний часопис – ХХІ. – 2014. – №1–2 (2). – С. 44–47.
- Длігач А. О. Розробка математичної моделі системно-рефлексивного маркетингу / А. О. Длігач // Технологический аудит и резервы производства. – 2014. – Т4. – №2 (18). – С. 324–327.
- Маркетинг: термінологічний словник // Старостіна А. О., Кочкіна Н. Ю., Длігач А. О., Журило В. В., Каніщенко О. Л., Кравченко В. А. та ін. – К.: НВП «Інтерсервіс», 2017. – 154 с.
- Маркетинг: Підручник / Старостіна А. О., Длігач А. О., Гончарова Н. П., Крикавський Є. В. та ін.; за заг. ред. Старостиної А. О. — К.: Знання, 2009. — 1070 с.
- Длігач А. О., Старостіна А. О., Богомаз Н. В. Економіка зарубіжних країн: Навч. посібн. – К.: Знання, 2009. – 454 с.
- Маркетинговий менеджмент: Підручник / Котлер Ф., Келлер К., Павленко А.Ф., Длігач А.О. та ін. – К.: Хімджест, 2008. – 720 с.
- Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. / Котлер Ф., Келлер К., Павленко А.Ф., Длігач А.О. та ін. – К.: Хімджест, 2008. – 290 с.
- Длігач А. О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика: Навчальний посібник. — К.: ВД «Професіонал», 2006. — 304 с.
- Старостіна А. О., Длігач А. О., Кравченко В. А. Промисловий маркетинг: Теорія, світовий догляд, українська практика: Підручник / За ред. А. О. Старостиної. – К.: Знання, 2005. – 764 с.
- Dligach A.A. System-Reflexive Strategic Marketing // Mechanisms of Interaction Competitiveness and Innovations in Modern International Economic Relations: collective monograph / edited by M. Bezpartochnyi, in 4 Vol. / ISMA University. – Riga: Landmark SIA, 2017. – Vol. 2. – 251 p. – [19-31 pp.]
- Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаринг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: коллективная монография // Багиев Г. Л., Длигач А. А., Соловьева Ю. Н. / под науч. ред. засл. деят. науки РФ, д.э.н., проф. Г.Л. Багиева. СПб.: Астерион, 2016. – 400 с.
- Длигач А. А. Системно-рефлексивный маркетинг в условиях глобализации рыночной среды // Глобальные трансформации международной экономической системы: коллективная монография / Старостіна А. О.,
- Кравченко В. А., Длигач А. А., Каніщенко О. Л., Кочкіна Н. Ю., Середа В. І., Кузьома О. Ю., Пащук Л. В.– Издательство Приднестровского Университета, 2015. – Т. 1. – с. 348. – [81-115 с.]
- Длигач А. А. Системно-рефлексивный маркетинг: монография / А. А. Длигач. – К.: Алерта, 2014. – 400 с.
- Методологічні засади управління бізнесом: монографія: / [Длігач А. А., Гольцберг М. А., Тихомирова І. О., Циганкова Т. М., Лилик І. В. та ін.]; за заг ред. М. А. Гольцберга. – К: ТОВ «Задруга», 2014. – 416 с. – [Стратегічне управління бізнесом]. — C. 43–63.
- Теорія та практика управління економічним розвитком підприємства: монографія: в 2 т. / [Длігач А. О., Кендюхов, О. В., Череп А. В., Туріянська М. М., Верескун М. В. та ін.]; за заг ред. О. В. Кендюхова. – Донецьк: ДНВЗ «ДонНТУ», 2013. – Т. 1. – с. 344. – [2.5. Формування бачення бізнесу в системно-рефлексивному стратегічному маркетинговому управлінні]. – С. 119–127.
- Длігач А. О. Стратегічне маркетингове управління: монографія / А. О. Длігач. — К.: Алерта, 2012. — 272 с.
- Рефлексивные процессы в экономике: концепции, модели, прикладные аспекты: монография / [Длигач А. А., Лепа Р. Н. и др.]; под ред. Р. Н. Лепы; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. — Донецк: Из-во «Ноулидж», 2011. — 408 с. — (Сер.: Жизнеспособные системы в экономике). — [1.2. Системно-рефлексивное стратегическое маркетинговое управление бізнесом]. — C. 19–36.
Конференції та круглі столи:
Загальна кількість конференцій, круглих столів та бізнес-форумів – 405 (у тому числі 54 науково-практичних конференцій).
- Веб Саміт / Web Summit 2019. м. Лісабон, Португалія, 04-06 листопада 2019 р.
- Ялтинська Європейська Стратегія (YES), 12-14 вересня 2019, Київ.
- Глобал Саміт Університету Сінгулярності / Singularity University Global Summit 2019. м. Сан Франциско, США, 19-22 серпня, 2019.
- Навчальний семінар «Маркетинг майбутнього» Jeunesse. 16 березня, 2019, Тбілісі (Грузія).
- Практикум-кейс від НБУ «Банк майбутнього», виступ «Світ майбутнього: технології, бізнес, суспільство». 13 березня 2019, Київ.
- Procurement HUB VI «Technology & Innovation», практичний кейс «Стан економіки України та перспективи розвитку публічних і комерційних закупівель в Україні та світі». 11 квітня 2019, Київ.
- Всеукраїнський інтернет-форум iForum.ua 2019, доповідь «Майбутнє та інше: ідеї для нового світу”. 23 травня 2019, Київ.
- Євразійська Бізнес Конференція EBS в UNIVERSITY COLLEGE LONDON Доповідь «Світ, економіка, бізнес майбутнього. Погляд футуролога і практика». Лондон (Великобританія), 24 листопада 2018 р.
- CRM Conference, 1С-Бітрікс. Доповідь «Маркетингові стратегії у Новому світі. На що чекати, до чого готуватися». м. Алмати (Казахстан). 8 жовтня 2018 р.
- IХ міжнародний фестиваль маркетингу і реклами “Білий Квадрат”, доповідь «Тренди у маркетингу і маркетингові прориви: як збільшити частку ринку». Мінськ, (Республіка Білорусь), 27 квітня 2017 р.
- Маркетинг-комітет Європейської Бізнес Асоціації, доповідь «Помилки в маркетингових стратегіях, комунікаціях, ціноутворенні, бренд-політиці». 22 березня 2017, Київ.
- Виступ у Національному Банку України «Маркетинг, репутація, управління майбутнім». 14 квітня 2017, Київ.
- Конференція IForum 2017. Перша доповідь: «Майбутнє маркетингу в оцифрованому світі»; друга доповідь: «Бізнеси майбутнього на технологіях майбутнього». 25 травня 2017, Київ.
- XІV Міжнародна науково-практична конференція Re:Mark-2017 (Маркетингові дослідження: інструменти та технології), доповідь «Що обирає нове покоління? Та інші дослідження складних аудиторій у досвіді Advanter Group». 31 жовтня 2017, Київ.
- 10th IASTEM Inretnational Conference on Economics and Business Management (ICEBM) by International Academy of Science, Technology, Engineering and Management (IASTEM), Institute of Research and Journals.
- “System Reflexive Paradigm of Strategic Marketing”. Singapore, January 23, 2016.
- VIII міжнародний фестиваль маркетингу і реклами “Білий Квадрат” (Мінськ, Республіка Беларусь); доповідь “LEVЕLUP! Стратегії. Як підвищити конкурентоспроможність бренду при виході на зарубіжні ринки”. 15 квітня 2016, Київ.
- XVI конференція “Маркетинг в Україні”; доповідь «Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу». 30 листопада 2016, Київ.
Конференція Re: Mark 2016 “Маркетингові дослідження: інструменти та технології”; доповідь “Маркетингові дослідження в новому світі: практика з майбутнього”. 28 жовтня 2016, Київ.