Перший рік навчання |
І семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Хай-тек маркетинг |
Формування і розвиток у студентів креативного мислення та фахових компетентностей у сфері управління маркетинговою діяльністю інноваційних організацій |
5 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
2 |
Управління проектами |
Формування у студентів управлінського типу мислення, набуття комплексних знань і практичних навичок ідентифікації та вирішення проблем при виборі, плануванні та реалізації проектів |
6 |
Приймак В.М. |
Завантажити |
3 |
Філософія управління |
Ознайомити студентів з проблематикою сучасної філософії управління, її історико-філософськими витоками, сформувати теоретичні основи парадигмального та світоглядного розуміння взаємодії методологічних засад філософських та управлінських концепцій, виявити філософські передумови теорій, сформульованих у сфері менеджменту та управлінських ідей у філософії. Розкрити концептуальний взаємозв’язок філософії та управління |
4 |
Ільїн В.В. |
Завантажити |
4 |
Управління інвестиційним портфелем |
Оволодіння комплексом теоретичних знань і практичних навичок щодо формування реальних і фінансових інвестиційних портфелів інноваційної організації та оцінювання ефективності управління ними |
6 |
Кухта П.В. |
Завантажити |
5 |
Інноваційний менеджмент (Innovation management) |
Формування компетентностних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування |
3 |
Петровський М.В. |
Завантажити |
6 |
Національні інноваційні системи |
Формування системних уявлень у сфері інноваційного розвитку на мезо і макро рівнях та практичних навичок ідентифікації й вирішення складних проблем становлення та розвитку національних інноваційних систем за невизначеності умов і вимог |
5 |
Корнілова І.М. |
Завантажити |
7 |
Стажування у навчальному проектному офісі (факультативно, без відриву від виробництва) |
Мета стажування – виконання вимог п.1 присвоєння професійної кваліфікації, а саме: “Професійна кваліфікація 2447.2 «Професіонал з управління проектами та програмами» присвоюється окремим рішенням Екзаменаційної комісії на підставі: 1. Розробки навчального проекту на замовлення організації під час проходження стажування у проектному РМО і складання іспиту з дисципліни «Управління проектами» не нижче 75 балів. 2. Захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійною кваліфікацією у сфері управління проектами та програмами) та складання комплексного підсумкового іспиту з оцінками не нижче 75 балів. |
|
Приймак В.М. |
Завантажити |
ІІ семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Методологія та організація економічних наукових досліджень (з основами інтелектуальної власності) |
Сформувати уявлення у студентів про сучасну методологію економічної науки, створити необхідне методологічне підґрунтя для здійснення фахової науково-дослідницької роботи, презентації власних результатів інтелектуальної діяльності науковій спільноті. Сформувати у студентів цілісне уявлення про інтелектуальну власність, як базисну економіко-правову категорією, розкрити способи комерціалізації інтелектуальної власності; можливість ефективного використання цих знань для розробки теоретично обґрунтованих оптимальних управлінських рішень |
6 |
Лозова Г.М. |
Завантажити |
2 |
Управління інтелектуальною власністю |
Формування у студентів управлінського мислення та фахових компетентностей щодо управління інтелектуальною власністю інноваційних організацій за невизначеності умов і вимог |
5 |
Корнілова І.М. |
Завантажити |
3 |
Методи інноваційного менеджменту |
Розвиток управлінського мислення та фахових компетентностей щодо здатності обирати інструментарій інноваційного (новітнього, новаторського) менеджменту для ідентифікації та вирішення спеціалізованих проблем і завдань управління сучасними організаціями |
6 |
Горбась І.М. |
Завантажити |
4 |
Інноваційний менеджмент (Innovation management) |
Формування компетентностних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування |
3 |
Петровський М.В. |
Завантажити |
5 |
Методика викладання менеджменту |
Поглиблення і закріплення знань студентів з питань організації і форм здійснення освітнього процесу у вищій школі, його законодавчо-нормативного, наукового та навчально-методичного забезпечення, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел при підготовці навчальних занять з обов’язкових і вибіркових дисциплін спец. 073 “Менеджмент” та застосування активних методик викладання |
6 |
Жилінська О.І. |
Завантажити |
6 |
Проектне фінансування |
Послідовне формування у студентів системи знань з проектного фінансування, у т. ч. щодо здійснення поглибленого аналізу передінвестиційних рішень, підготовки інвестиційної пропозиції, розробки фінансового плану проекту, оцінювання ефективності та фінансової стійкості інноваційно-інвестиційного проекту; організації взаємодії з інвесторами та іншими учасниками інвестиційного процесу, управління проектними ризиками, а також набуття вмінь, що дозволяють ідентифікувати та вирішувати професійні та наукові завдання на засадах оволодіння системою компетентностей |
3 |
Науменкова С.В. |
Завантажити |
Другий рік навчання |
І семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Актуальні проблеми економічної теорії та економічної політики |
сформувати системні теоретичні знання у студентів щодо сучасного етапу розвитку економічної теорії та навички застосування її творчого доробку світової економічної думки для розв’язання актуальних соціально-економічних проблем функціонування і розвитку національної економіки, розвинути уміння аналізувати та вирішувати складні проблеми економічної політики в контексті загальноцивілізаційних та системно-трансформаційних зрушень з урахуванням парадигмального контексту еволюції економічної науки |
4 |
Залєвська-Шишак А.Д. |
Завантажити |
2 |
Прикладна економетрика |
Ознайомлення студентів з новими економетричними теоріями та підходами до їх аналізу. Навчальна дисципліна передбачає оволодіння студентами основним модельним інструментарієм сучасної економетрики та його застосування до моделювання економічних процесів |
4 |
Баженова О.В. |
Завантажити |
3 |
Інноваційний менеджмент (Innovation management) |
Формування компетентностних навичок усного і письмового професійного спілкування в межах фахової термінології з інноваційного менеджменту та адміністрування |
3 |
Петровський М.В. |
Завантажити |
Вибіркові освітні компоненти |
4 |
Соціальне управління людськими ресурсами |
Формування в студентів фундаментальних знань з соціального управління людськими ресурсами, а також набуття ними відповідних умінь і навичок щодо їх використання у практичній соціально-управлінській діяльності |
5 |
Туленков М.В. |
Завантажити |
5 |
Венчурне інвестування |
Формування у студентів компетентностей у сфері прийняття фінансово-інвестиційних рішень та комунікації з неформальними та інституційними венчурними інвесторами, освоєння інструментарію аналізу ефективності й доцільності інвестиційних рішень, моделей функціонування венчурних фондів |
5 |
Овчаренко Т.С. |
Завантажити |
6 |
Креативне лідерство (Creative Leadership) |
Отримання студентами системних уявлень про креативне лідерство та набуття навичок формування креативного мислення й демонстрації лідерських якостей для самореалізації у професійній діяльності |
5 |
Ситницький М.В. |
Завантажити |
7 |
Бренд-менеджмент нових товарів (Brand management of new products) |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів сучасних концепцій управління брендом нових продуктів для набуття студентами знань та навичок у сфері використання сучасних інструментів управління та маркетингу у професійній діяльності менеджера |
5 |
Полторацька А.О. |
Завантажити |
8 |
Фандрайзинг і гранттайтинг |
Сформувати системне уявлення про фандрайзинг і грантрайтинг та систему знань з теорії та практики процесу написання грантових заявок і залучення ресурсів на реалізацію проектів, та відповідних практичних навичок |
5 |
Степанова А.А. |
Завантажити |
9 |
Інтернет-маркетинг (Internet-marketing) |
Формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок прийняття маркетингових рішень щодо застосування сучасних інструментів та каналів Internet – маркетингу в діяльності підприємств, методологічних та організаційних засад їх використання |
5 |
Дербеньова Я.В. |
Завантажити |
10 |
Корпоративне управління |
Набуття студентами компетенцій, які засвідчуватимуть їх спроможність продемонструвати на практиці отриманні знання, уміння та навички у сфері корпоративного управління з урахуванням Європейської рамки кваліфікацій (ЄРК) |
6 |
Баюра Д.О. |
Завантажити |
11 |
Консалтинг |
Системне застосування інструментарію менеджменту для ідентифікації проблем функціонування і розвитку організацій та генерування управлінської інформації щодо їх вирішення |
6 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
ІІ семестр |
№ |
Назва освітнього компонента |
Короткий опис |
Кредити |
Викладач |
Робоча програма |
1 |
Професійна та корпоративна етика |
Артикулювати у системі теоретичних знань студентів етичний понятійно-категоріальний апарат задля вміння виокремлювати моральні проблеми у професійній/предметно-визначеній діяльності та здійснювати моральний вибір у прийнятті рішень, побудові стратегій професійної діяльності на підставі етичних суджень і, як наслідок, сприяти впровадженню нової ціннісної парадигми професійних та предметно-визначених практик, що ґрунтується на ідеї добровільної та відповідальної асоціативної участі |
3 |
Нападиста В.Г. |
Завантажити |
2 |
Фінансова звітність підприємств |
Отримання знань з порядку складання і подання фінасової звітності підприємств та практичних навиків щодо її розуміння та аналізу |
3 |
Гура Н.О. |
Завантажити |
3 |
Науково-дослідна практика |
Закріплення досвіду самостійної дослідницької роботи та навичок наукової діяльності, ознайомлення здобувачів вищої освіти з потенційною виробничою та науковою діяльністю за спеціальністю та поглиблення здобутих навичок і професійних умінь для самостійної практичної діяльності відповідно до вимог стандартів вищої освіти |
6 |
Фірсова С.Г. |
Завантажити |
4 |
Комплексний підсумковий іспит |
Метою комплексного підсумкового іспиту є перевірка успішності засвоєння здобувачами вищої освіти програмного навчального матеріалу, виявлення їх здатності самостійно формулювати та вирішувати професійні завдання. |
|
|
Завантажити |
5 |
Кваліфікаційна робота магістра |
Виконання та захист кваліфікаційної роботи магістра – кваліфікаційного документа, на підставі якого ЕК визначає відповідність знань випускника та рівень сформованості його компетентностей у сфері менеджменту організацій різних видів економічної діяльності освітньому ступеню “магістр” |
9 |
|
|
Вибіркові освітні компоненти |
5 |
Конкурентна розвідка |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів здійснення конкурентної розвідки на підприємстві для формування у студентів цілісних знань про організаційно-правові засади роботи конкурентної розвідки як основної складової системи безпеки підприємництва та набуття ними умінь щодо практичного застосування методів конкурентної розвідки |
4 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
6 |
Управління знаннями |
Створити у студентів комплекс професійних компетенцій координації інтелектуальної діяльності персоналу підприємства, а також формування й використання КМ-орієнтованих ресурсів для досягнення цілей і вирішення реальних проблем організації |
4 |
Приймак В.М. |
Завантажити |
7 |
Стратегічний контролінг |
Вивчення теоретичних основ та практичних аспектів стратегічного контролінгу як управлінської концепції, підсистеми стратегічного менеджменту, яка координує функції стратегічного аналізу, цілепокладання, стратегічного планування й корекції стратегії; контролює функціонування всієї системи в цілому, а також задає, розбудовує й контролює підсистему стратегічного інформаційного забезпечення |
5 |
Балан В.Г. |
Завантажити |
8 |
Прийняття кадрових рішень |
Розвиток управлінського мислення майбутніх фахівців і формуванні фахових компетентностей обґрунтування і прийняття кадрових рішень в організаціях різних видів економічної діяльності |
5 |
Білоус Т.В. |
Завантажити |
9 |
Стажування у навчальному проектному офісі (факультативно, без відриву від виробництва) |
Мета стажування – виконання вимог п.2 присвоєння професійної кваліфікації, а саме: “Професійна кваліфікація 2447.2 «Професіонал з управління проектами та програмами» присвоюється окремим рішенням Екзаменаційної комісії на підставі: 1. Розробки навчального проекту на замовлення організації під час проходження стажування у проектному РМО і складання іспиту з дисципліни «Управління проектами» не нижче 75 балів. 2. Захист кваліфікаційної роботи магістра (за професійною кваліфікацією у сфері управління проектами та програмами) та складання комплексного підсумкового іспиту з оцінками не нижче 75 балів. |
|
Приймак В.М. |
|
Окрім вищеперерахованих курсів студенту надається можливість обрати Дисципліни вільного вибору, що викладаються в Університету. З їхнім переліком можна ознайомитися за посиланням: Каталог дисциплін вільного вибору |