Тематика наукових досліджень
Тематика наукових досліджень
- Управління бізнесом і маркетингове консультування
- Розробка стратегії ринково-продуктової діяльності суб’єктів господарювання
- Стратегічний аналіз міжнародних і національних ринків
- Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків
- Соціально-культурні аспекти функціонування маркетингових систем
- Діагностика ринкового стану суб’єктів господарювання в умовах турбулентного ринкового середовища
- Міжнародна логістика і управління дистрибуційними процесами
- Методологічні і практичні засади маркетингу інновацій
- Управління інноваційним розвитком сучасних підприємств
- Стратегічний маркетинг
- Бренд-менеджмент
- Стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій.
- Особливості сучасного розвитку бізнес-комунікацій
- Управління міжнародним маркетингом в умовах глобалізації товарних ринків
- Стратегії міжнародного економічного співробітництва в умовах геополітичних протистоянь
- Механізм та моделі діяльності підприємницьких університетів