Головна / Освітні програми / ОС Доктор філософії / Маркетинг / Тематика наукових досліджень

Тематика наукових досліджень

Тематика наукових досліджень

  • Управління бізнесом і маркетингове консультування
  • Розробка стратегії ринково-продуктової діяльності суб’єктів господарювання
  • Стратегічний аналіз міжнародних і національних ринків
  • Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків
  • Соціально-культурні аспекти функціонування маркетингових систем
  • Діагностика ринкового стану суб’єктів господарювання в умовах турбулентного ринкового середовища
  • Міжнародна логістика і управління дистрибуційними процесами
  • Методологічні і практичні засади маркетингу інновацій
  • Управління інноваційним розвитком сучасних підприємств
  • Стратегічний маркетинг
  • Бренд-менеджмент
  • Стратегії інтегрованих маркетингових комунікацій.
  • Особливості сучасного розвитку бізнес-комунікацій
  • Управління міжнародним маркетингом в умовах глобалізації товарних ринків
  • Стратегії міжнародного економічного співробітництва в умовах геополітичних протистоянь
  • Механізм та моделі діяльності підприємницьких університетів