Власні торгові марки: тренди споживчої поведінки молоді
Сучасний споживчий ринок України зазнає активних трансформацій. Війна, економічні зміни, еволюція споживчої поведінки та швидкий розвиток роздрібних мереж сприяють зростанню популярності власних торгових марок (ВТМ). Кафедра маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка спільно з ГО «Об’єднання маркетологів України» презентує Звіт за результатами 12-го академічного маркетингового дослідження «Власні торгові марки: споживча поведінка студентської молоді» (автори – Старостіна А.О., Кравченко В.А.). Інтерв’юерами в ході виконання цього дослідницького проєкту виступили студенти ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка», які вивчали курс «Ринкові дослідження» професора А.О.Старостіної.
В звіті представлено результати дослідження:
- факторів формування раціональної купівельної поведінки;
- сучасного стану та перспектив покупки товарів ВТМ за основними товарними категоріями;
- ризиків покупки товарів ВТМ;
- методів управління ризиками покупки товарів ВТМ;
- суспільної оцінки покупки товарів ВТМ;
- поведінкових установок покупців товарів ВТМ;
- впливу суспільної оцінки і поведінкових установок на купівельну поведінку;
- архетипичних асоціацій покупців стосовно ВТМ;
- довіри до ВТМ та персонального досвіду покупки товарів ВТМ.
Це дослідження надає цінні інсайти не лише для науковців, викладачів, фахівців і студентів, які цікавляться актуальними питаннями маркетингової науки і практики.
Детальніше про результати дослідження – за посиланням