Головна / Кафедра маркетингу та бізнес адміністрування / Академічні маркетингові дослідження: погляд студентів

Академічні маркетингові дослідження: погляд студентів

Професором кафедрою маркетингу і бізнес-адміністрування Старостіною А.О. разом із експертом ГО «Об’єднання маркетологів України» Кравченко В.А. підготовлений звіт за результатами опитування студентів нашого та інших університетів України (загалом – 31) щодо використання ними результатів академічних маркетингових досліджень (АМД). Інтерв’юерами виступили студенти, які вивчали курси «Ринкові дослідження» та «Стратегічний аналіз міжнародних ринків» та навчаються на ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка».

У звіті представлено наступні основні результати опитування:

  • навчальні дисципліни, при вивченні яких використовуються АМД;
  • напрями використання АМД в навчальному процесі;
  • можливості використання АМД в якості покупців;
  • аналітична підготовка студентів;
  • думки щодо АМД та напрямів дослідження споживчої поведінки студентської молоді;
  • рівні інтеграції результатів наукових досліджень в навчальний процес.

Звіт доступний для завантаження за посиланням .