Академічні маркетингові дослідження: погляд студентів
Професором кафедрою маркетингу і бізнес-адміністрування Старостіною А.О. разом із експертом ГО «Об’єднання маркетологів України» Кравченко В.А. підготовлений звіт за результатами опитування студентів нашого та інших університетів України (загалом – 31) щодо використання ними результатів академічних маркетингових досліджень (АМД). Інтерв’юерами виступили студенти, які вивчали курси «Ринкові дослідження» та «Стратегічний аналіз міжнародних ринків» та навчаються на ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка».
У звіті представлено наступні основні результати опитування:
- навчальні дисципліни, при вивченні яких використовуються АМД;
- напрями використання АМД в навчальному процесі;
- можливості використання АМД в якості покупців;
- аналітична підготовка студентів;
- думки щодо АМД та напрямів дослідження споживчої поведінки студентської молоді;
- рівні інтеграції результатів наукових досліджень в навчальний процес.
Звіт доступний для завантаження за посиланням .