| Компоненти освітньої програми |
К-сть кредитів |
Семестр |
Методичне забезпечення |
| Обов’язкові компоненти ОП |
| Управління маркетингом / Marketing Management |
6 |
2 |
Завантажити |
| Стратегічний аналіз національних та міжнародних ринків / Strategic Analysis of National and International Markets |
12 |
2 |
Завантажити |
| Управління корпоративними фінансами / CorporateFinance Management |
6 |
2 |
Завантажити |
| Юридичні аспекти міжнародного бізнесу / Legal Aspects of International Business |
12 |
1 |
Завантажити |
| Міжнародні бізнес-комунікації / International Business-Communations |
6 |
1 |
Завантажити |
| Актуальні проблеми економіки / Current Issues of Economics |
6 |
1 |
Завантажити |
| Управління міжнародним маркетингом / International Marketing Management |
6 |
3 |
Завантажити |
| Управління персоналом / Personnel Management |
6 |
2 |
Завантажити |
| Кваліфікаційна робота магістра / Master’s degree thesis |
16 |
4 |
Завантажити |
| Міжнародна торгівля та інвестиції / International Trade &Investments |
6 |
3 |
Завантажити |
| Advanced Business English |
8 |
1, 4 |
Завантажити |
| Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
90 кредитів |
|
|
|
|
| Вибіркові компоненти ОП |
| Вибірковий блок 1 (студент обирає кластер спеціалізації) |
| Кластер спеціалізації “Бізнес-аналітика і консалтинг” / “Business Analytics&Consulting“ |
| Бізнес-планування (тренінгова дисципліна) / BusinessPlanning (Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
| Фінансове планування і бюджетування (тренінгова дисципліна) / Financial Planning & Budgeting (Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
| Маркетинговий аудит і консалтинг / Marketing Audit & Consulting |
6 |
4 |
Завантажити |
| Лідерство та персональний розвиток / Leadership & Personal Development |
6 |
3 |
Завантажити |
| Всього |
18 кредитів |
|
|
| Кластер спеціалізації “Стратегічне планування та розвиток бізнесу”/ “Strategic BusinessPlanning&Development“ |
| Бізнес-статистика (тренінгова дисципліна) / Business Statistics (Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
| Прямі продажі (тренінгова дисципліна) / Direct Sales(Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
| Економічна розвідка (тренінгова дисципліна) / Economic Intelligence (Training) |
3 |
4 |
Завантажити |
| Бренд-менеджмент (тренінгова дисципліна) / BrandManagement (Training) |
3 |
4 |
Завантажити |
| Креативні рекламні технології / Creative AdvertisingTechniques |
6 |
3 |
Завантажити |
| Всього |
18 кредитів |
|
|
| Вибірковий блок 2 (студент обирає 1 дисципліну з кожного переліку) |
| Перелік варіативних дисциплін №1 |
|
| Управління інвестиційним портфелем / Portfolio Management |
6 |
3 |
Завантажити |
| Ризик-менеджмент / Risk Management |
6 |
3 |
Завантажити |
| Перелік варіативних дисциплін №2 |
|
|
|
| Управління проектами / Project Management |
6 |
4 |
Завантажити |
| Фінансування інвестиційних проектів / Investment ProjectFinancing |
6 |
4 |
Завантажити |
| Всього |
12 кредитів |
| Загальний обсяг вибіркових компонент: |
30 кредити |
| ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
120 кредитів |