Круглий стіл «Здобутки та перспективи розвитку українського маркетингу за роки незалежності», присвяченому презентації міжуніверситетського підручника «Маркетинг. Світовий досвід та український вимір».
21 березня 2024 року відбулося засідання круглого столу «Здобутки та перспективи розвитку українського маркетингу за роки незалежності», присвяченому презентації міжуніверситетського підручника «Маркетинг. Світовий досвід та український вимір», що об’єднав наукові школи з маркетингу багатьох українських університетів, представників академічної спільноти та бізнесу, і з нагоди ювілею науково-освітньої діяльності однієї з засновників української школи маркетингу, фундатора першої в Україні професійної громадської організації «Українська Асоціація маркетингу» та співзасновника «Об’єднання маркетологів України» доктора економічних наук, професора Старостіної Алли Олексіївни.
Під час жвавого обговорення актуальних проблем розвитку маркетингу в Україні та світі виступили Ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Бугров Володимир Анатолійович, декан економічного факультету Ігнатюк Анжела Іванівна, співавтори підручника, відомі українські та зарубіжні науковці та лідери сучасного бізнесу.
-
-
Учасники Круглого столу відзначили видатні наукові, викладацькі та організаційні здобутки доктора економічних наук, професора Старостіної Алли Олексіївни і щиро привітали її з ювілеєм