Головна / Кафедра маркетингу та бізнес адміністрування / Академічне дослідження – важлива складова підготовки фахівців-маркетологів

Академічне дослідження – важлива складова підготовки фахівців-маркетологів

Кафедра маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка у співпраці з громадською організацією «Об’єднання маркетологів України» (omu.marketing) представляє звіт за результатами 6-го академічного маркетингового дослідження споживчої поведінки студентської молоді під час “Великих Розпродажів”. В дослідженні вивчалась споживча поведінка студентської молоді під час т.зв. «Великих Розпродажів». До них відносяться сезонні, річні та фінальні розпродажі. Їх загальна риса – значний, в декілька десятків відсотків, розмір знижок на товари.

В звіті висвітлені наступні ключові аспекти споживчої поведінки: відношення студентської молоді до участі в «Великих Розпродажах», їх досвід участі, асортимент покупок, розмір знижок, місця покупок, види ризиків, з якими стикається студентська молодь та методи управління ними.

Отримані результати стануть в нагоді всім стейкхолдерам, – організаціям споживачів, професійним бізнес-об’єднанням, урядовим органам, надаючи їм надійну інформаційну основу для розуміння сучасних тенденцій в споживчій поведінці студентської молоді на «Великих Розпродажах» та прийняття виважених управлінських рішень.

Проведення дослідження сприяло набуттю практичних навичок його учасниками – студентами економічного факультету ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка», які вивчали курс «Ринкові дослідження» (професор Старостіна А.О.). Результати дослідження використовуються для підготовки та удосконалення навчальних курсів кафедри, актуалізуючи їх у відповідності до сучасних викликів ринку праці.

ЗВІТ ЗА ОСНОВНИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ