Перше в Україні дослідження практики та поглядів студентської молоді стосовно використання ними штучного інтелекту в електронній комерції
Кафедрою маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка (завідувачка кафедри Н.Руденко і професор А.Старостіна) спільно з ГО «Об’єднання маркетологів України» (експерт В.Кравченко) в листопаді – грудні 2023 р. було проведено 8-е академічне маркетингове дослідження поведінки покупців. Дослідження було спрямовано на визначення практики та поглядів студентської молоді стосовно використання ними штучного інтелекту (ШІ) в електронній комерції (ЕК). Інтерв’юерами виступили студенти ОП “Маркетинг” та ОП “Міжнародна економіка”, які вивчали курс «Ринкові дослідження».
Дослідження дозволило отримати інформацію, яка стосується наступного кола питань:
- товари та місця їх покупки шляхом електронної комерції (ЕК);
- досвід участі в ЕК;
- ставлення респондентів та суспільної думки до використання ШІ в ЕК;
- довіра до використання ШІ в ЕК;
- мотиви використання ЕК;
- ризики покупців в електронній комерції;
- легкість та корисність використання ШІ в ЕК;
- наміри та фактичне використання ШІ в ЕК.
Результати проведеного дослідження будуть використані в навчально-науковій роботі кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування і взяті до уваги в діяльності ГО «Об’єднання маркетологів України», а також будуть спрямовані до засобів масової інформації, зацікавлених громадських організацій та відповідних органів влади з метою їх врахування при розробці напрямів державної політики управління соціально-економічним розвитком України.
Детальніше про результати дослідження у статті