Головна / Кафедра маркетингу та бізнес адміністрування, Новини факультету / Перше в Україні дослідження практики та поглядів студентської молоді стосовно використання ними штучного інтелекту в електронній комерції

Перше в Україні дослідження практики та поглядів студентської молоді стосовно використання ними штучного інтелекту в електронній комерції

Кафедрою маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка (завідувачка кафедри Н.Руденко і професор А.Старостіна) спільно з ГО «Об’єднання маркетологів України» (експерт В.Кравченко) в листопаді – грудні 2023 р. було проведено 8-е академічне маркетингове дослідження поведінки покупців. Дослідження було спрямовано на визначення практики та поглядів студентської молоді стосовно використання ними штучного інтелекту (ШІ) в електронній комерції (ЕК). Інтерв’юерами виступили студенти ОП “Маркетинг” та ОП “Міжнародна економіка”, які вивчали курс «Ринкові дослідження».

Дослідження дозволило отримати інформацію, яка стосується наступного кола питань:

  1. товари та місця їх покупки шляхом електронної комерції (ЕК);
  2. досвід участі в ЕК;
  3. ставлення респондентів та суспільної думки до використання ШІ в ЕК;
  4. довіра до використання ШІ в ЕК;
  5. мотиви використання ЕК;
  6. ризики покупців в електронній комерції;
  7. легкість та корисність використання ШІ в ЕК;
  8. наміри та фактичне використання ШІ в ЕК.

Результати проведеного дослідження будуть використані в навчально-науковій роботі кафедри  маркетингу і бізнес-адміністрування і взяті до уваги в діяльності ГО «Об’єднання маркетологів України», а також будуть спрямовані до засобів масової інформації, зацікавлених громадських організацій та відповідних органів влади з метою їх врахування при розробці напрямів державної політики управління соціально-економічним розвитком України.

Детальніше про результати дослідження у статті