ECO-PRODUCTS ASSURANCE CORRESPONDENCE TO THE INTERNATIONAL ECO-STANDARDS AND QUALITY STANDARDS: PRACTICAL LESSON AT THE XVILI INTERNATIONAL PERFUMERY AND COSMETICS EXHIBITION
19 вересня 2018 р. студенти–бакалаври освітньої програми «Екологічне підприємництво, торгівля та логістика» і магістри освітньої програми «Електронна комерція» разом з професором Артюх Тетяною Миколаївною провели практичне заняття під час XVII Міжнародної виставки індустрії краси «InterCHARM-Україна» в МВЦ. Це передбачено навчальними планами підготовки бакалаврів і магістрів із дисциплін «Товарознавство непродовольчих товарів» і «Міжнародне технічне регулювання».
«InterCHARM-Україна» – це майже 500 експонентів і понад 3000 брендів кращої косметичної й хімічної продукції, парфумерії у трьох виставкових павільйонах, а також десятки ділових та навчальних заходів. Щорічно виставку відвідують до 45 тис. фахівців індустрії й представників бізнесу з різних країн.
Під час відвідування студенти мали змогу ознайомитися з широким спектром товарів й послуг відомих брендів національних і зарубіжних виробників. Вивчили новий асортимент і властивості продукції індустрії краси, зокрема косметичних, парфумерних, мийних, фармацевтичних товарів, побутової хімії, сировини, пакувальних та маркувальних матеріалів, устаткування тощо. Окрім цього, студенти активно долучалися до участі в професійних навчальних заходах, включаючи тематичні форуми, семінари, демонстраційні покази за участю провідних експертів і фахівців індустрії.
Під час практичного заняття особливу увагу було приділено аналізу відповідності товарів міжнародним екологічним стандартам та стандартам якості. Натуральна косметика та продукти побутової хіміє є одним із трендів у світі, що поступово поширюються і на українське суспільство, тому тематичні майданчики українських і міжнародних компаній спричинили активний інтерес серед бакалаврів й магістрів.
На спеціалізованих майданчиках представники компаній, які рекламують органічні та екологічні продукти, дозволили студентам ознайомитися з новинками українських виробників та зарубіжних брендів, протестувати властивості і ефективність продукції, а також переконатися в їхній екологічності, якості та безпечності, підкріпленими міжнародними стандартами ISO та іншими міжнародними екологічними маркуваннями. Серед таких компаній найвиразнішими та переконливішими були: корейський бренд «MANYO-FACTORY», «ORGANIQUE», «ORGANIC», «GREEN FHARM COSMETIC» та «ECOLIFE». Професіонали індустрії поділилися інформацією про роботу своїх компаній, а також про особливості процесу сертифікації продукції.
Протягом виставкового дня в рамках практичного заняття було проаналізовано:
– продукти органічної та натуральної косметики, косметика з компонентами натурального походження;
– екологічно чисті продукти побутової хімії;
– центри сертифікації.
Студенти кафедри «Екологічного менеджменту та підприємництва» залишилися задоволеними проведеним практичним заняттям, оскільки це дало їм можливість дізнатися про продукцію та компанії глибше, а також розширити свої знання практичні навички та вміння.