Кочкіна Наталія Юріївна
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Посада: доцент кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування
Контактна пошта: nataliakochkina@knu.ua
Навчання:
- 1998–2001: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», аспірантура, Київ (Україна). Кандидат економічних наук. Тема дисертації: Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробників та споживачів
- 1996–1998: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», факультет менеджменту та маркетингу, Київ (Україна). Магістр промислового маркетингу. Диплом з відзнакою
- 1992–1996: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», факультет менеджменту та маркетингу, Київ (Україна). Бакалавр менеджменту. Диплом з відзнакою
Пройдені курси:
- 2021: курс підвищення кваліфікації та розвитку педагогічних компетентностей викладачів «KNU Teach Week» (Ugen, КНУ імені Тараса Шевченка; онлайн-курс «Емоційнийінтелект» (школаР.Гандапаса);курспідвищеннякваліфікаціїтарозвиткупедагогічнихкомпетентностейвикладачів «KNU Teach Week ІІ» (Ugen, КНУіменіТарасаШевченка)
- 2019: Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Київ (Україна). Тренінг експертів з акредитації освітніх програм
- 2015–2016: Big City, Київ (Україна). Corso di Lingua e cultura italiana
Стажування:
- 2021: науково-педагогічне стажування «Сучасні виклики та інструменти забезпечення професійної активності науковця та викладача» (Кам’янець-Подільський національний університет, Науково-технічна спілках іммотологів, Міжнародна академія екології та медицини), запрошений спікер
- 2020: Італія, Кассіно. Університет Кассіно та Південного Лаціо. Лектор за запрошенням
- 2017: Італія, Мачерата. Університет Мачерата. Лектор за запрошенням в рамках Erasmus+
- 2016: Україна, Київ. British Council Ukraine. Teaching Course at University at XXI Century
- 2016: Україна, Київ. British Council Ukraine. Academic Teaching Excellence – English as the Medium of Instruction Course
- 2015: Німеччина, Констанц. Університет Констанцу. Нochschulstruktur, Prozesse und Qualitätssicherung Internship
- 2014. Італія, Мілан. RATTIINOX. CAD Training Meeting 2014
Трудова діяльність:
- з 2006: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, економічний факультет, доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу, Київ (Україна).
- 2013–2015: Лектор, коуч Школи власників бізнесу Fast Management, Київ (Україна)
- 2009–2016: Співвласник, директор з маркетингу Rhinoceros Aqua, Київ (Україна)
- 2007–2008: проректор Українського фінансово-економічного інституту, Київ (Україна)
- 2005–2008: Тренер-консультант Івент агенції SpeakUp, Київ (Україна)
Громадська діяльність:
- з 2006: відповідальний за навчально-методичну роботу кафедри міжнародної економіки та маркетингу
- 2005–2011: керівник робочої групи економічного факультету з впровадження нових навчальних планів, супроводу експерименту з підготовки бакалаврів та магістрів з економіки і управління в класичних університетах в контексті положень Болонського процесу
- з 2013: координатор програм подвійного дипломування та Erasmus+ Business Administration and Consulting / Global Politics and International Relations з Університетом Мачерата (Мачерата, Італія)
- з 2013: науковий керівник міжнародного дослідницького проекту X-Culture (Університет Північної Кароліни у Грінсборо, США)
- з 2013: заступник директора, лектор Бізнес-школи Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київ (Україна)
- з 2019: член ГО «Об’єднання маркетологів України»
- з 2019: експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти в Україні
- з 2019: Член міжнародного наукового комітету реферованого open access видання «Democrazia e Diritti Sociali» (Università degli Studi di Cassino e del Lazio Meridionale, Італія). Член редакційної колегії реферованого наукового видання «Jurnal The Messenger» (Universitas Semarang, Індонезія). Член консультативної ради реферованого наукового видання «The Text Journal» (Ченнай, Індія)
Викладає курси:
Для ОП “Бакалавр” викладаться курси:
Міжнародна товарна політика
Для ОП “Магістр” викладаються курси:
Marketing Management, Advertising Management, Міжнародні бізнес-комунікації, Креативні технології міжнародної реклами
Наукові інтереси:
Поведінкова економіка, емоційний інтелект, вірусний маркетинг, економічні аспекти кібербезпеки, гендерна нерівність, прикладні ринкові дослідження, ІМК
Звання та особливі нагороди:
- 2018/19 та 2013/14 н.р: Грамоти науковому керівнику переможців всеукраїнських конкурсів студентських наукових робіт
- 2018/19 та 2016/17 н.р.: Грамоти науковому керівнику команд-переможців міжнародного дослідницького проекту X-Culture (Північна Кароліна, США)
- 2017: Подяка декана економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сумлінну працю, високий професіоналізм
- 2014/15 та 2013/14 н.р.: Грамоти науковому керівнику команд-переможців Міжнародного студентського конкурсу рекламних, PR та Start Up проектів “Золотий компас” (Харків, Україна)
- 2012: Грамота Київського національного університету імені Тараса Шевченка за успіхи у навчальній, науковій та виховній роботі
Основні публікації:
Автор більш ніж 80 наукових та навчально-методичних праць. З них 2 підручника, 1 одноосібний навчальний посібник та 6 монографій, у тому числі 3 – англійською мовою.
Статті у МІЖНАРОДНИХ виданнях (за останні 5 років):
- Kochkina, N., Riccardi, M. (2021) Hofstede’s Cultural Dimensions in Italian and Ukrainian Social Media, Jurnal The Messenger, Vol.13. No 1. (Web of Science).
- Kochkina, N. (2020) Emotional Intelligence in Resisting Linguistic Manipulation during COVID-19 Pandemic in Italy and Ukraine, Democrazia e Diritti Sociali. Vol.2. pp. 11-30.
- Kochkina, N., Tavoletti, E. (2019), “Current Trends and Consumer Motivation in the Ukrainian Wine Market”, in Cavicchi, A., Santini, C. (Eds.), Case Studies in the Wine Industry, Woodhead Publishing, pp. 141-155 (Scopus).
- Кочкіна Н.Ю., Ставицький А.В. Гендерні чинники соціально-економічного розвитку країни // Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. Серія “Економіка”.- 2016.- №184.- С. 14-20 (фахове видання, Copernicus).
- Кочкина Н.Ю., Ставицкий А.В. Гендерные факторы и экономический рост: есть ли корреляция? // Мосты. – 2017. – №1. – С. 15-18
Статті у ВІТЧИЗНЯНИХ виданнях (за останні 5 років):
- Кочкіна Н.Ю., Коваленко Д.П. Особливості комунікаційних стратегій у соціальних мережах // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». – 2017. – №25. – Частина 1. – С. 125-129
- Кочкіна Н.Ю., Ставицький А.В. Гендерні чинники соціально-економічного розвитку країни // Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. Серія “Економіка”.- 2016.- №184.- С. 14-20
- Кочкіна Н.Ю., Медведєва І.В. Оцінка ефективності стратегії блакитного океану для виноробної галузі України // Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. Серія “Економіка”.- 2015.- №173.- С. 25-31
Навчальні підручники, посібники:
- Kochkina, N. (2019), “Dynamics of PESTLE Factors of Ukrainian Market Environment”, in Bele, D., Weis, L., Maher, N. (Eds.), Sustainable Development under Conditions of European Integration, Part 1, Ljubljana School of Business, pp. 250-265.
- Kochkina, N., Tavoletti, E. (2019), “Current Trends and Consumer Motivation in the Ukrainian Wine Market”, in Cavicchi, A., Santini, C. (Eds.), Case Studies in the Wine Industry, Woodhead Publishing, pp. 141-155.
- Kochkina, N., Matacchioni, M. (2016), “Intellectual Property Rights in the EU Preferential Trade Agreements”, in Zukovskis, J. & Shaposhnykov, K. (Eds.), Innovations in the Development of Socio-Economic Systems: Microeconomic, Macroeconomic and Mesoeconomic Levels: Monograph, Baltija Publishing, Riga, pp.230-246.
- Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник (рекомендовано науково-методичною радою КНУ імені Т.Шевченка). К. : Інтерсервіс, 2019. 368 с. (укр.)
- Маркетинг: термінологічний словник / Старостіна А.О., Кочкіна Н.Ю., Журило В.В. [та ін.] / за заг. ред. Старостіної А.О. К. : Інтерсервіс, 2017. 154 с. (укр.)
- Маркетинг : підручник / Старостіна А.О., Гончарова Н.П., Кочкіна Н.Ю. [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної (з грифом МОН). К.: Знання, 2009. – С. 519-554, 742-816, 959-965, 1001-1010, 1027-1035, 1041-1050 (укр.)
Монографії, монографічні статті:
- Kochkina, N. (2019), “Dynamics of PESTLE Factors of Ukrainian Market Environment”, in Bele, D., Weis, L., Maher, N. (Eds.), Sustainable Development under Conditions of European Integration, Part 1, Ljubljana School of Business, pp. 250-265 (англ.)
- Kochkina, N., Tavoletti, E. (2019), “Current Trends and Consumer Motivation in the Ukrainian Wine Market”, in Cavicchi, A., Santini, C. (Eds.), Case Studies in the Wine Industry, Woodhead Publishing, pp. 141-155 (англ.)
- Kochkina, N., Matacchioni, M. (2016), “Intellectual Property Rights in the EU Preferential Trade Agreements”, in Zukovskis, J. & Shaposhnykov, K. (Eds.), Innovations in the Development of Socio-Economic Systems: Microeconomic, Macroeconomic and Mesoeconomic Levels: Monograph, Baltija Publishing, Riga, pp.230-246 (англ.)
- Глобальные трансформации международной экономической систе-мы : коллективная монография / Старостина А.А., Кочкина Н.Ю., Кравченко В.А. [и др.]. Киевский нац. ун-т им. Тараса Шевченко, Приднестр. гос. ун-т им. Т.Г. Шевченко, Рыбниц. Филиал. Тирасполь : Изд-во Приднестр. ун-та, 2015. С. 68-81 (рос.)
- Маркетингові інновації в економіці і бізнесі : монографія / Ковальчук С.В., Чухрай Н.І., Кочкіна Н.Ю. [та ін.] / за заг. ред. С.В. Ковальчук. Хмельницький : Поліграфіст-2, 2013. С. 138-146 (укр.)
Найвизначніші конференції, круглі столи, воркшопи:
- 2018: Програми подвійних дипломів в Україні: сучасний стан та перспективи реалізації. Семінар МОН та Національного Еразмус офісу в Україні. Київ, Україна
- 2018: Глобальні виміри захисту економічної конкуренції. II Міжнародна науково-практична конференція. Київ, Україна
- 2017: Economy and Society: a Modern Foundation for Human Development. II International Scientific Conference. Лейпциг, Німеччина
- 2016: The Development of International Competitiveness: State, Region, Enterprise. International Scientific Conference. Лісабон, Португалія
- 2016: Economy without Borders: Integration, Innovation, Cross-border Cooperation. International Scientific Conference. Каунас, Литва