Вітренко Андрій Олександрович
Посада: доцент
Науковий ступінь: доктор економічних наук
Дата народження: 23 травня 1977 року.
Навчання:
1996-1999 рр. – студент Київського національного торгово-економічного університету.
1999-2000 рр. – студент магістеріуму Київського національного торгово-економічного університету.
2000–2003 рр. – аспірант кафедри економічної теорії Київського національного торгово-економічного університету.
У 2005 р. захистив кандидатську дисертацію на тему “Ринок рекламних послуг у трансформаційній економіці” (спеціальність 08.01.01. – економічна теорія).
У лютому 2018 р. стажувався в Університеті Бат Спа (Велика Британія) в межах програми академічної мобільності Erasmus + Staff Training Mobility KA107.
3 жовтня 2017 року захистив дисертацію на здобуття наукового ступеню доктор економічних наук (спеціальність 08.00.01 – Економічна теорія та історія економічної думки) на тему «Розвиток сфери послуг в умовах постіндустріальних трансформацій».
У квітені 2018 року розробив та провів спеціалізований тренінг щодо посилення навичок академічного та адміністративного в сфері трансферу технологій та комерціалізації результатів наукових досліджень університетів учасників проекту ECOIMPACT by Erasmus+, Grant agreement: 561975-EPP-1-2015-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP(2015-3320) , Братислава, Словаччина.
Трудова діяльність:
2000-2003 рр. – асистент кафедри економічної теорії Київського національного торгово-економічного університету.
2003-2006 рр. – асистент кафедри економічної теорії Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2008-2010 р. – асистент кафедри економічної теорії Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
2010 – по теперішній час доцент кафедри економічної теорії КНУ ім. Тараса Шевченка (з 2014 р. – кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки).
Викладає курси: Економіка права, Поведінкова та експериментальна економіка, Advanced Economic History, Behavioral Economic
Наукові інтереси: Сфера послуг, інтелектуальна власність , середнє та мале підприємництво, поведінкова економіка, економічний аналіз права
Основні наукові праці:
- Вітренко А. О. Динаміка трансформацій української сфери послуг
/ А. О. Вітренко // European Journal of Economics and Management. Czehia. ― 2017. ― Vol. № 3, Issue № 2. ― P. 16―28 (1,21 д.а.) (стаття належить до міжнародної наукометричної бази даних International Scientific Indexing).
- Вітренко А. О. Сервісна економіка: теорія, сучасні виклики та глобальні тренди / А. О. Вітренко. ― К. : Знання, 2016. ― 413 с. ― (Сучасна наука) (26 д.а.)
- Vitrenko A. Theoretical comparative analysis of «a good» and «a service» as base economic theory’s categories / A. O. Vitrenko // Studia securitatis. Romania. ― 2016. ― № 2, Vol. X. ― P. 112―121 (1 д.а.) (стаття належить до міжнародних наукометричних баз даних CEEOL, EBSCO, Index Copernicus, Ulrich’s Periodocal Directoty, Infobase Index, Socionet.ru, Researchbib, MIAR, Global impact and quality factor).
- Vitrenko A. Service sector in the structure of the national economy of Ukraine: features, dynamics and main trends / A. O. Vitrenko // Revista Economica. Romania. ― 2016. ― № 68:3. ― P. 202―215 (1 д.а.) (стаття належить до міжнародних наукометричних баз даних RePec, EbscoHost, DOAJ, Ulrich’s Web).
- Vitrenko A. The Essence of Intangible Service as a Special Theoretical Category in the Modern Post–industrial Economics System / A. O. Vitrenko // Procedia Economics and Finance. ― 2015. ― № 27. ― P. 267―273 (0,9 д.а.) (стаття належить до наукометричної бази даних ELSEVIER; режим доступу http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212567115009995; doi:10.1016/S2212–5671(15)00999–5).
- Інституційні засади функціонування ринку рекламних послуг та їх особливості в економіці України // Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. Серія Економіка. – 2004. – Вип. 68. – С. 59-64.
- Товар та товарність на ринку рекламних послуг // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 10(28). – С. 99-104.
- Проблема визначення поняття “реклама” в економічній теорії // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – № 11(29). – С. 92-98.
- Економічна концентрація на ринку рекламних послуг та її вплив на розвиток національного ринку // Актуальні проблеми міжнародних економічних відносин. – 2003. – № 41 (частина ІІ). – С. 249-254.
- Функції реклами та її вплив на економічну систему // Теоретичні та прикладні питання економіки. – 2003. – № 3. – С. 204-210.
- Рекламна діяльність як передумова успіху процесу модернізації ДПС України // Науковий вісник Академії державної податкової служби. – 2002. – № 4(18). – С. 129-131.