Сичова Анастасія Олексіівна

 

Дата народження: 26 лютого  1990 р.

Посада: асистент кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності.

 

 

Навчання:

  • З 2020 – аспірантура Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
  • 2011-2013 рр. – магістратура Київського національного університету імені Тараса Шевченка, отримано диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування» з професійною кваліфікацією «Менеджмент організації і адміністрування».
  • 2008-2011 рр. – бакалаврат Київського національного університету імені Тараса Шевченка, отримано диплом бакалавра за спеціальністю «Менеджмент».

Трудова діяльність:

  • З травня 2011- грудень 2012 – Менеджер освітніх проектів Агрохолдингу Мрія
  • З грудня 2012- лютий 2014 – Керівник Управління навчання та розвитку Агрохолдингу Мрія
  • З травня 2014 – червень 2016 – Hr бізнесс партнер компанії Tedis Ukraine
  • З червня 2016 року – керівник HR – бренд агенції UGEN
  • З 2021 р. – асистент кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Наукові інтереси: бренд роботодавця, управління персоналом, управління проектами, менеджмент, управління талантами.

Основні наукові праці:

Статі у міжнародних наукових періодичних виданнях інших держав:

  1. Sitnicki M.W, Balan V. , Tymchenko I. ORCID ,Sviatnenko V., Sychova A: Measuring the commercial potential of new product ideas using fuzzy set theory. Innovative.2021. Volume 17 2021, Issue #2, pp. 149-163 https://www.businessperspectives.org/index.php/journals/innovative-marketing/issue-382/measuring-the-commercial-potential-of-new-product-ideas-using-fuzzy-set-theory

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Кожухівська А.О, Фірсова С. Г. Стратегічні аспекти управління брендом роботодавця, “Ефективна економіка” № 9, вересень 2020 р. Фахове видання Index Copernicus ISSN: 2307-2105 (online) GICID:n/d DOI:10.32702
  2. М. В. Ситницький, А. О. Кожухівська. Ранжування роботодавців сфери Іt та телекомунікацій за ознаками впізнаваності бренда: стаття. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка, – 2021, №1 http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/ua/archives/category/n213