Кирило РОЗБЕЙКО

Кирило Розбейко – випускник ОНП «Менеджмент інноваційної діяльності» (2018-2020 рр.). Бакалавр і магістр з менеджменту Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

 

На мою думку – університетські часи та спілкування із людьми, розумовий склад та світоглядні орієнтири яких відповідають власним концепціям розвитку особистості – є одним із найкращих методів інвестування в самого себе. У 2018 році, після завершення програми бакалаврату, мною було прийнято рішення, про яке в майбутньому я ще не раз буду із гордістю розповідати своїм колегам, а саме – вступити до магістратури на ОНП «Менеджмент інноваційної діяльності». На мій вибір вплинуло декілька критеріїв, серед яких:

1) можливість отримати професійну теоретичну підготовку в напрямі розвитку інноваційного продукту;

2) прийняти участь у програмі з розробки проектів для представників українських компаній та зустрітися у конкурентній боротьбі з одногрупниками;

3) розширити кругозір із таких дисциплін, як: «Хай-тек маркетинг», «Управління інтелектуальною власністю», «Методологія та організація економічних наукових досліджень», «Проектне фінансування», «Стратегічний контролінг» та інші.

За час навчання на кафедрі менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності у нас було сформовано певний образ мислення, який неможливо здобути на курсах, вебінарах та/або просто практикуючи в реальних секторах економіки. Цей вибір – шлях людини, яка вміє поєднувати класичну теорію та інноваційну практику, і саме формування таких професіоналів є однією із задач складу викладачів кафедри, з якою, на мою думку, вони справляються на «відмінно».

Нині мені пощастило працювати на посаді проектного менеджера департаменту досліджень та розробок у компанії, яка є розробником відомих ігор, в які я грав ще в дитинстві, а саме в компанії Ubisoft. До вступу в Університет у далекому 2014 році я навіть не міг подумати, що здійснюватиму професійну самореалізацію таким незвичним шляхом.

За ці два роки я зміг розвинути в собі такі особистісні та професійні якості, як:

– цілеспрямованість;

– критичне мислення;

– стратегічний підхід та планування;

– любов до професійної літератури;

– аналітика та вміння працювати зі значними масивами інформації;

– ведення фінансової звітності за різними стандартами;

– ініціація проектів та перемовини зі стейкхолдерами.

Одним із найважливіших складових елементів навчання в магістратурі можна назвати лекції та семінари з дисципліни «Методика викладання менеджменту», адже: по-перше – наразі я прийняв рішення продовжувати науково-дослідну роботу під крилом рідної кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності як аспірант за освітньо-науковою програмою PhD-підготовки. А по-друге, ще на першому курсі бакалаврату я познайомився із майбутньою дружиною (ми навчались в одній групі), з якою наразі виховуємо чарівну донечку, і одержані знання із методики викладання менеджменту виявилися корисними навіть при побудові гармонійних і правильних стосунки «батько–донька».

Що я можу побажати вступникам? Вірити в себе, зрозуміти, що Університет – це класична школа, де навчають теорії та показують практику, як інвестувати у власний успіх, а не витрачати життя на клуби та алкоголь. Усе ж таки набагато приємніше насолоджуватися заходом сонця на власній яхті поряд із коханою людиною, а це стає можливим тільки після апробації здобутих знань на практиці в реальному житті!