Компоненти освітньої програми |
К-сть кредитів |
Семестр |
Методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОП |
Управління маркетингом / Marketing Management |
6 |
2 |
Завантажити |
Стратегічний аналіз національних та міжнародних ринків / Strategic Analysis of National and International Markets |
12 |
2 |
Завантажити |
Управління корпоративними фінансами / CorporateFinance Management |
6 |
2 |
Завантажити |
Юридичні аспекти міжнародного бізнесу / Legal Aspects of International Business |
12 |
1 |
Завантажити |
Міжнародні бізнес-комунікації / International Business-Communations |
6 |
1 |
Завантажити |
Актуальні проблеми економіки / Current Issues of Economics |
6 |
1 |
Завантажити |
Управління міжнародним маркетингом / International Marketing Management |
6 |
3 |
Завантажити |
Управління персоналом / Personnel Management |
6 |
2 |
Завантажити |
Кваліфікаційна робота магістра / Master’s degree thesis |
16 |
4 |
Завантажити |
Міжнародна торгівля та інвестиції / International Trade &Investments |
6 |
3 |
Завантажити |
Advanced Business English |
8 |
1, 4 |
Завантажити |
Загальний обсяг обов’язкових компонент: |
90 кредитів |
|
|
|
|
Вибіркові компоненти ОП |
Вибірковий блок 1 (студент обирає кластер спеціалізації) |
Кластер спеціалізації “Бізнес-аналітика і консалтинг” / “Business Analytics&Consulting“ |
Бізнес-планування (тренінгова дисципліна) / BusinessPlanning (Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
Фінансове планування і бюджетування (тренінгова дисципліна) / Financial Planning & Budgeting (Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
Маркетинговий аудит і консалтинг / Marketing Audit & Consulting |
6 |
4 |
Завантажити |
Лідерство та персональний розвиток / Leadership & Personal Development |
6 |
3 |
Завантажити |
Всього |
18 кредитів |
|
|
Кластер спеціалізації “Стратегічне планування та розвиток бізнесу”/ “Strategic BusinessPlanning&Development“ |
Бізнес-статистика (тренінгова дисципліна) / Business Statistics (Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
Прямі продажі (тренінгова дисципліна) / Direct Sales(Training) |
3 |
3 |
Завантажити |
Економічна розвідка (тренінгова дисципліна) / Economic Intelligence (Training) |
3 |
4 |
Завантажити |
Бренд-менеджмент (тренінгова дисципліна) / BrandManagement (Training) |
3 |
4 |
Завантажити |
Креативні рекламні технології / Creative AdvertisingTechniques |
6 |
3 |
Завантажити |
Всього |
18 кредитів |
|
|
Вибірковий блок 2 (студент обирає 1 дисципліну з кожного переліку) |
Перелік варіативних дисциплін №1 |
|
Управління інвестиційним портфелем / Portfolio Management |
6 |
3 |
Завантажити |
Ризик-менеджмент / Risk Management |
6 |
3 |
Завантажити |
Перелік варіативних дисциплін №2 |
|
|
|
Управління проектами / Project Management |
6 |
4 |
Завантажити |
Фінансування інвестиційних проектів / Investment ProjectFinancing |
6 |
4 |
Завантажити |
Всього |
12 кредитів |
Загальний обсяг вибіркових компонент: |
30 кредити |
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
120 кредитів |