Головна / Кафедра маркетингу та бізнес адміністрування / Гостьова лекція експерта-консультанта ГО «Об’єднання маркетологів України» для студентів ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка»

Гостьова лекція експерта-консультанта ГО «Об’єднання маркетологів України» для студентів ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка»

15 листопада 2024 р. на нашому факультеті успішно пройшла гостьова лекція Кравченка Володимира Анатолійовича, кандидата економічних наук, доцента, експерта-консультанта ГО “Об’єднання маркетологів України”. Лекція відбулася в рамках вивчення курсу «Ринкові дослідження» студентами-бакалаврами 4-го курсу ОП «Маркетинг» та «Міжнародна економіка», який викладає професор кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування Старостіна Алла Олексіївна.

Тема лекції “Обробка даних у маркетингових дослідженнях за допомогою ПЗ IBM SPSS”

Під час лекції експерт поділився своїм багаторічним досвідом у проведенні академічних маркетингових досліджень, в яких він приймав участь протягом 2002-2024 рр. Він розповів про використання статистичних методів в аналізі соціально-економічних процесів та продемонстрував практичні приклади застосування ПЗ IBM SPSS у реальних маркетингових проєктах.

Під час лекції основна увага була приділена наступним питанням.

  • Статистика в аналізі соціально-економічних процесів. Обговорення ролі статистики у сучасних маркетингових дослідженнях та її значення для прийняття ефективних управлінських рішень.
  • Огляд IBM SPSS та основні статистичні процедури. Представлено можливості програмного забезпечення IBM SPSS для обробки та аналізу даних, а також розглянуто основні статистичні методи, які використовуються в маркетингових дослідженнях.
  • Приклади реальних академічних маркетингових досліджень. Розбір кейсів, пов’язаних з аналізом даних стосовно споживчої поведінки, ризиків на ринку алкоголю, використання електронної комерції.

Лектор акцентував увагу на важливості опанування студентами компетентностями, які б дозволили їх успішно працювати в умовах сучасного надзвичайно мінливого суспільства, охарактеризованого концепціями VUCA- та BANI-світів, та розкрив, як ці зміни впливають на маркетингові дослідження і практику бізнесу.

Після лекції студенти отримали завдання для самостійної роботи, які дозволяють відпрацювати практичні навички аналізу даних за допомогою ПЗ IBM SPSS, та включають виконання статистичних процедур та тестів гіпотез і інтерпретацію результатів та формування висновків для прийняття обґрунтованих рішень стосовно ринково-продуктової стратегії бізнесу.

Ці завдання допоможуть студентам закріпити отримані знання, розвинути практичні навички роботи зі статистичним програмним забезпеченням та підготуватися до вирішення реальних проблем у професійній діяльності.

Ми щиро дякуємо запрошеному експерту за змістовну та надихаючу лекцію, яка стала цінним внеском в курс «Ринкові дослідження» професора Старостіної А.О., і сприяла професійному зростанню наших студентів.

Детально з презентацією лекції можна ознайомитися за посиланням.