Головна / Кафедра маркетингу та бізнес адміністрування / Науковці кафедри презентували свої дослідження на представницькій міжнародній конференції в Швеції

Науковці кафедри презентували свої дослідження на представницькій міжнародній конференції в Швеції

22-23 серпня 2024 року відбулася перша Міжнародна онлайн конференція – Use of evidence-based research in Ukraine’s development, присвячена питанням розвитку України, яка була організована Jönköping International Business School (Швеція) (https://ju.se/en/about-us/jonkoping-international-business-school/our-research/international-virtual-conference-on-ukraine.html) за підтримки University of Kent (Велика Британія).

Вона об’єднала експертів з різних галузей, включаючи економіку, бізнес, фінанси, соціальні науки та інші дисципліни, виступи яких розглядали різноманітні аспекти соціально-економічної трансформації України у воєнний та післявоєнний періоди.

Серед ключових напрямків, що обговорювалися на конференції, були:

  • Драйвери майбутнього зростання в Україні.
  • Процес вступу України до ЄС та регіональна співпраця.
  • Проблеми реконструкції, реабілітації та репатріації.
  • Рівність, добробут та програми соціального захисту.
  • Інклюзивне зростання та ефективність в умовах війни.
  • Технологічні інновації та підприємництво.

Ці напрями є життєво важливими для поствоєнного відновлення України та її інтеграції в європейський простір. Багато доповідей підкреслювали важливість доказової наукової бази у формуванні стратегій розвитку та політик, що сприятимуть стабільному економічному зростанню.

У рамках конференції працювала секція “Криза, технології та фінансові ринки”, модератором якої виступила Яна Дербеньова, доцентка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Вона також представила на цій секції доповідь на тему: Risk-Taking Behavior of Online Buyers of Prepared Food during the Covid-19 Pandemic: conclusions for business in conditions of martial law.

Дослідження, результати якого були представлені в цій доповіді, є підсумком спільної  роботи Алли Старостіної та Яни Дербеньової (кафедра маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка), Лариси Капінус та Ірини Бойко (кафедра маркетингу Національного університету харчових технологій) і Володимира Кравченка (ГО «Об’єднання маркетологів України»). Зазначимо, що викладачі кафедри давно і плодотворно вивчають ризиковраховуючу поведінку споживачів, а кафедра займає лідируючу позицію в дослідженні цієї проблематики серед університетів України.

Конференція продемонструвала, наскільки важливим є науковий підхід у вирішенні складних соціально-економічних проблем України. Виступи учасників конференції не лише окреслили поточні проблеми, але й надали інструменти для їх подолання через інноваційні підходи до управління економікою. Цей захід окреслив нові перспективи для роботи науковців різних країн, які своїми дослідженнями сприяють розвитку України.

Програма конференції