Науковці кафедри презентували свої дослідження на представницькій міжнародній конференції в Швеції
22-23 серпня 2024 року відбулася перша Міжнародна онлайн конференція – Use of evidence-based research in Ukraine’s development, присвячена питанням розвитку України, яка була організована Jönköping International Business School (Швеція) (https://ju.se/en/about-us/jonkoping-international-business-school/our-research/international-virtual-conference-on-ukraine.html) за підтримки University of Kent (Велика Британія).

Вона об’єднала експертів з різних галузей, включаючи економіку, бізнес, фінанси, соціальні науки та інші дисципліни, виступи яких розглядали різноманітні аспекти соціально-економічної трансформації України у воєнний та післявоєнний періоди.
Серед ключових напрямків, що обговорювалися на конференції, були:
- Драйвери майбутнього зростання в Україні.
- Процес вступу України до ЄС та регіональна співпраця.
- Проблеми реконструкції, реабілітації та репатріації.
- Рівність, добробут та програми соціального захисту.
- Інклюзивне зростання та ефективність в умовах війни.
- Технологічні інновації та підприємництво.
Ці напрями є життєво важливими для поствоєнного відновлення України та її інтеграції в європейський простір. Багато доповідей підкреслювали важливість доказової наукової бази у формуванні стратегій розвитку та політик, що сприятимуть стабільному економічному зростанню.
У рамках конференції працювала секція “Криза, технології та фінансові ринки”, модератором якої виступила Яна Дербеньова, доцентка кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Вона також представила на цій секції доповідь на тему: “Risk-Taking Behavior of Online Buyers of Prepared Food during the Covid-19 Pandemic: conclusions for business in conditions of martial law “.
Дослідження, результати якого були представлені в цій доповіді, є підсумком спільної роботи Алли Старостіної та Яни Дербеньової (кафедра маркетингу і бізнес-адміністрування Київського національного університету імені Тараса Шевченка), Лариси Капінус та Ірини Бойко (кафедра маркетингу Національного університету харчових технологій) і Володимира Кравченка (ГО «Об’єднання маркетологів України»). Зазначимо, що викладачі кафедри давно і плодотворно вивчають ризиковраховуючу поведінку споживачів, а кафедра займає лідируючу позицію в дослідженні цієї проблематики серед університетів України.
Конференція продемонструвала, наскільки важливим є науковий підхід у вирішенні складних соціально-економічних проблем України. Виступи учасників конференції не лише окреслили поточні проблеми, але й надали інструменти для їх подолання через інноваційні підходи до управління економікою. Цей захід окреслив нові перспективи для роботи науковців різних країн, які своїми дослідженнями сприяють розвитку України.
Програма конференції