Головна / Новини факультету / Студентський конкурс «Відновлення українських палаців»

Студентський конкурс «Відновлення українських палаців»

В межах Forum EFBM 3.0 було проведено конкурс студентських бізнес-ідей «Відновлення українських палаців», в якому взяли участь 25 студентів економічного факультету, географічного факультету та Навчально-наукового центру «Інститут біології та медицини». Завданням для учасників було презентувати стратегію популяризації одного з українських палаців, які були зафільмовані у серії історичних документальних сюжетів на YouTube-каналі «Реальні історії» Акімом Галімовим, продюсером 1+1 media та засновником проєкту «Реальна історія».

Конкурс проходив в 2 етапи. Протягом першого студенти відвідували воркшопи, щоб зрозуміти в якому напрямі рухатися під час підготовки своїх стратегій. З Акімом Галімовим, продюсером 1+1 media, засновником проєкту «Реальна історія», поговорили про представлення проєкту. Особливості генерування ідеї презентувала Оксана Коваленко, к.е.н., бізнес-тренерка та співзасновниця бренду 2KOLYORY. Технології та культуру обговорили разом із Артемом Чигиринським, CEO компанії ADVIN, яка створює проєкти у сфері доповненої та віртуальної реальності. Маркетинг-директорка Prevention Group, відеопродюсерка, кураторка GAM Academy Дарина Уайт розповіла про маркетингову стратегію. Бізнес-план та фінансову стратегію представила Ірина Северина, к.е.н., доцент кафедри економіки підприємства економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка.

На фінальному етапі учасники презентували свої проєкти журі, до складу якого ввійшли:

▪️ Інна Степанець, проректорка з науково-педагогічної роботи (гуманітарні питання) Київського національного університету імені Тараса Шевченка

▪️ Оксана Коваленко, заступник декана економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка

▪️ Руслан Шаріпов, ведучий 1+1 media та сценарист 1+1 Production.Original

▪️ Дарина Уайт, маркетинг-директорка Prevention Group, відеопродюсерка й кураторка GAM Academy

Вони оцінили всі ідеї, а переможцями визначили учасників команди, яка працювали над стратегією популяризації Олицького (Радзивиллівського) замку. Студенти-переможці гідно представили економічний та географічний факультети КНУ імені Тараса Шевченка. Усі учасники отримали неймовірний досвід і нетворкінг, розвинули креативність й бізнес-навички, а переможці також отримали призи від партнерів конкурсу.

Цей проєкт був реалізований центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у КНУ ім.Тараса Шевченка у Києві. Інформаційний партнер конкурсу — 1+1 media. Історичний документальний цикл «Українські палаци. Золота доба» створено за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).