Запрошуємо студентів до участі у першій конференції для студентів — хакатон «Маркетинг 2024: проблеми та пошук вирішення»
Центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у КНУ разом із Інститутом дослідження маркетингу та рекламних технологій (ІДМРТ), ГО «Об’єднання маркетологів України» й Кафедрою маркетингу і бізнес-адміністрування економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка, а також компаніями-партнерами — BOOKCHEF, Бінокль Кава, TERWIN, Family Quest, QATestLab, Arricano, Mandarin Group реалізують захід, що складається із двох частин.
Завдяки заходу кожен учасник матиме змогу:
- попрактикувася в найкращих фірмах Києва;
- зарекомендувати себе перед керівництвом найвпливовіших компаній України;
- взяти участь в welcome visit до компаній-партнерів заходу.
1) 25 квітня відбудеться реєстрація учасників, висвітлення стану маркетингу в країні, відбір задачі для вирішення для кожної команди студентів, які будуть визначатися жеребкуванням.Менторами виступатимуть провідні маркетологи, які допоможуть отримати практичні навички, здобути нові знання в галузі маркетингу, дізнатися про сьогоднішні тенденції маркетингу в регіоні та обміняються досвідом:
- Богдан Рафальський, SMM-спеціаліст корпорації TERWIN з досвідом роботи в маркетингу понад 5 років.
- Світлана Шаповал, маркетологиня та категорійна менеджерка.
- Юрій Зейкан, керівник відділу стратегічного планування заходів групи компаній Mandarin Group.
- Крістіна Клецька, засновниця мережі просторів дитячих свят Family Quest, окрім підприємницької діяльності, більше 10 років створює масштабні всеукраїнські події.
- Олександр Кузьменко, маркетолог компанії Бінокль Кава із досвідом у сфері маркетингу понад 8 років.
- Марина Рафальська, маркетологиня напрямку веб-тестування з понад 10-річним досвідом.
2) Вже 2 травня команди представлять свої проєкти! Журі обере переможців та нагородить їх призами.
- Наталя Руденко, к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування економічного факультету КНУ імені Тараса Шевченка.
- Анна Вертегел, керівниця департаменту маркетингу одного з провідних видавництв на книжковому ринку BookChef.
- Володимир Кравченко, експерт-консультант з академічних маркетингових досліджень ГО «Об’єднання маркетологів України» з 20-річним досвідом системного вивчення маркетингових ризиків.
- Інна Морозова, експертка з маркетингу з досвідом управління функцією маркетингу на позиції СМО в національних компаніях понад 20 років, директорка з маркетингу компанії Arricano і провідна девелоперка ТРК в Україні
Захід відбудеться 25 квітня та 2 травня о 14:00 в офлайн-форматі в центрі Дія.Бізнес у КНУ — м. Київ, вул. Васильківська, 90а, аудиторія 211/2.
Для участі необхідно лише зареєструватися за посиланням: https://forms.gle/EzDQDjyTYUVQ6Kge8.