Літній табір на економічному: «Я — підприємець. Профорієнтація для школярів»
В перший тиждень шкільних канікул успішно реалізувався сумісний проєкт Центру профорієнтації та консультації абітурієнтів на економічному факультеті та Дія.Бізнес I КНУ, літній табір «Я — підприємець. Профорієнтація для школярів». Тридцять учнів з різних шкіл Києва віком від 12 до 16 років об’єдналися спільною метою розвинути ідею власного бізнес-проєкту. В перший день діти познайомились між собою, пройшли психологічне тестування «Моя майбутня професія» та оцінили свої підприємницькі навички разом з Віталієм Паньковцем, кандидатом психологічних наук, доцентом кафедри соціальної психології факультету психології. Атмосферність спілкування підтримали студенти ЕФ, які поділилися емоціями від навчання, враженнями від студентського життя та досвідом командної роботи.
Другий день табору був присвячений темі «Челендж — від ідеї до дії». Під час заходу разом з Оксаною Коваленко, заступницею декана ЕФ, співзасновницею та креативним директором бренду 2KOLYORY, учасники розбирали, де шукати класні ідеї, пропрацьовували стереотипи й страхи, що заважають генерувати нові концепції та багато креативили. Запрошений гість Ігор Комаров, директор Інституту високих технологій Шевченкового університету, розповів про власний стартап, який розробляє люмобіотики, ліки, що борються з раком. Школярі були поділені на групи, в яких жваво обговорювали різні пропозиції та отримали домашнє завдання з подальшого розвитку власних бізнес-ідей.
Третій день, день екватора літнього табору, відзначився цікавими подіями. В першій половині дня учасники познайомилися з успішними історіями бізнесу та зустрілися із засновницями бренду TAIYO Валентиною Хамайкою та Тетяною Богинич. Пані Валентина є також ведучою програми «Сніданок вихідний» на каналі 1+1, а пані Тетяна – зіркова стилістка проєктів «Танці з зірками», «Голос», «Маскарад», «Ліпсінг батл», «Сніданок 1+1». Зіркові гості поділились своїми надзвичайними знаннями та досвідом у сфері підприємництва. Найголовнішим посилом їх розповіді стала формула Помилка=Досвід, Досвід=Успіх та слоган ДІЙ у будь-яких обставинах. Знайомство з власницею ресторану Clover (м.Вінниця), ресторану AURA, дитячого ігрового центру AuraKidsClub, співвласницею магазину українських брендів Onpoint (м.Вінниця) Марією Сіваш. було наповнено емоційними історіями про перемоги та помилки в просуванні власного бізнесу, практичними порадами складного шляху до успіху.
Друга половина дня проходила в атмосфері опанування бізнес-наук та розкрила школярам секрети фінансової грамотності та маркетингу. Спікери, викладачі економічного факультету, кандидат економічних наук, асистент кафедри страхування, банківської справи та ризик-менеджменту Василь Ерастов та кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу і бізнес-адміністрування Дар’я Коваленко ввели старшокласників до світу економічних професій.
У четвер школярі відвідали факультет комп’ютерних наук та кібернетики, на якому їх гостинно зустріли та представили ІТ-професії для успішного майбутнього. Співзасновник та CEO at Neural Dynamics Максим Біль провів лекцію на тему: «Управління та заснування власної ІТ компанії». До того ж, відбулося два виступи: «ІТ-сфера в Україні, напрямки ІТ індустрії» та «Про створення ІТ-стартапу», спікером яких став Іван Марціленко, випускник факультету. Фахівці розкрили можливості сучасних digital навичок для відкриття світу цифрових технологій. День завершився екскурсією-квестом факультетом та розповіддю про історію розвитку ІТ.
Останній день заходу на економічному факультеті був насичений цікавими й знаковими подіями. Розпочався він із заключної лекції програми «Як продати свою бізнес-ідею. Підготовка до пітчінгу». Лекторкою виступила Лідія Пащук, засновниця та керівниця Школи малого та середнього підприємництва від K.Fund та експертка Українського фонду стартапів. Пані Лідія має 15 років досвіду в маркетингу та проєктному менеджменті. Старшокласники не лише отримали поради по представленню бізнес-планів перед потенційними інвесторами, практичні підказки, як їх зацікавити, але також активно апробували набуті навички у вправі ліфт тесту.
На завершальній та урочистій частині табору команди представили власні бізнес-проєкти. Презентація кожної групи учнів мала практичні ідеї та креативну складову. Було запропоновано нові продукти, визначено цільові аудиторії й канали просування. До того ж, учасники проаналізували прототипи й конкурентів та відповіли на питання експертів.
Набутий досвід, отримані знання та навички, атмосфера командної роботи, нові знайомства, професіоналізм спікерів, взаємодія учасників, незабутні враження – це найголовніший результат сумісного проєкту Центру профорієнтації та консультації абітурієнтів та Дія. Бізнес|КНУ. Чекаємо на реалізацію запропонованих ідей юними підприємцями та до нових зустрічей у наступному році!