Перемога студентки кафедри міжнародної економіки та маркетингу у конкурсі студентських наукових робіт зі спеціалізації «Маркетинг»
11 квітня 2019 року відбувся другий етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Маркетинг» на базі Тернопільського національного економічного університету.
Cтудентка кафедри міжнародної економіки та маркетингу Паюк Ірина нагороджена дипломом ІІ ступеня (тема наукової роботи: «Стратегія міжнародного позиціонування українських виробників світлодіодних світильників на міжнародних ринках», науковий керівник: д.е.н., професор Старостіна Алла Олексіївна).
Доктор економічних наук, професор кафедри міжнародної економіки та маркетингу Старостіна Алла Олексіївна отримала подяку за підготовку Паюк Ірини до участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт.
Щиро вітаємо з перемогою!


Паюк Ірина (справа), Старостіна Алла Олексіївна, науковий керівник, д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародної економіки та маркетингу (зліва).
