Головна / Кафедра Економічної Кібернетики, Новини факультету / Підсумки ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економічна кібернетика»

Підсумки ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економічна кібернетика»

5 квітня 2019 року в Дзеркальній залі Львівського національного університету імені Івана Франка відбулося нагородження переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації «Економічна кібернетика». Науково-практична конференція ІІ туру конкурсу стартувала напередодні й об’єднала найкращих молодих знавців економічної кібернетики з різних куточків України.

Перед оголошенням результатів інтелектуальних змагань до учасників конкурсу звернувся проректор з наукової роботи Університету, член-кореспондент НАН України, професор Роман Гладишевський, який, зокрема, наголосив на важливості економічної кібернетики у сучасному динамічному світі. «Основною рушійною силою науково-технічного прогресу є фахівці високопрофесійного та інтелектуального рівня. Саме вони повинні творити нові моделі й технології, забезпечувати успішні методи управління соціальними та економічними процесами (…). Одне із головних завдань сучасних науковців – своєчасно реагувати на нові виклики, ефективно використовувати наявні можливості, запобігати негативним тенденціям. Економісти-кібернетики покликані виконувати аналітичні роботи у всіх сферах економіки. А відтак, фахівець у сфері економічної кібернетики має володіти ґрунтовними теоретичними знаннями і, водночас, бути відкритим до сучасних методик. Переконаний, що фіналісти конкурси є саме такими молодими фахівцями», – зазначив Роман Євгенович і наголосив, що усі учасники ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу уже є переможцями, адже їхні роботи були найкращими з-поміж багатьох інших наукових досліджень.

Також з вітальним словом до молодих науковців та їхніх наставників звернулися завідувач кафедри економічної кібернетики Львівського університету, професор Володимир Вовк та завідувач кафедри економічної кібернетики Київського національного університету  імені Тараса Шевченка, професор Олександр Черняк.

Загалом у роботі галузевої конкурсної комісії брали участь 23 професори та доценти із 13 провідних закладів вищої освіти України. На конкурс надійшло 63 студентські наукові роботи із 39 університетів. На підставі обговорення результатів рецензування студентських наукових робіт галузевою конкурсною комісією було визначено 22 роботи-претенденти на перемогу, автори яких і представляли свої дослідження у Львівському університеті.

За остаточними підсумками конкурсу:

Перше місце здобули: Микола Войніков (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»), Максим Біличенко (Київський національний університет імені Тараса Шевченка), Олексій Томілович  (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна).

Друге місце посіли: Павло Квасній та Вікторія Лиса (Львівський національний університет імені Івана Франка), Вікторія Леськів (ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»), Анастасія Ракова (Львівський національний університет імені Івана Франка), Катерина Кудієвська (Запорізький національний університет), Аліна Гонтар (Одеський національний морський університет).

Третє місце отримали: Максим Гаврилюк (Національний університет водного господарства та природокористування), Дарія Саламаха (Хмельницький національний університет), Анастасія Усачова (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна), Євген Жданюк та Олена Мосійчук (Тернопільський національний економічний університет), Вероніка Тимергазіна (Львівський навчально-науковий інститут ДВНЗ «Університет банківської справи»), Сергій Клімов та Лілія Скринька (Сумський державний університет), Владислав Заржецький (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця).

Галузева конкурсна комісія також відзначила студентів у номінаціях: «актуальність наукового дослідження», «оригінальність ідеї», «неординарний підхід до вирішення проблеми», «висока практична цінність отриманих результатів» та «вміння вести наукову дискусію».